Bez vozila za posebne namjene prodaja se u odnosu na lani povećala za 5,8 posto na ukupno 212.882 vozila van Koreje. Na korejskom tržištu je Kia zabilježila 42.225 prodatih vozila, što je rast od 2,4 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Prodajno su najuspješniji sportski terenci Kia, pri čemu je bio Sportage u augustu prodat u 41.376 primjeraka, a slijedili su ga SUV modeli Seltos (31.647, ne prodaje se u Evropi) i Sorento (21.498 prodatih primjeraka).
Prodaja Kije van Koreje se u odnosu na august prošle godine povećala za 5,8 posto (212.882 prodata vozila). Na tržištima van Koreje je s 36.166 prodatih vozila prednjačio sportski terenac Sportage. Slijedili su Seltos (28.135) i limuzina K3/Forte (17.702 primjeraka).
Prošli mjesec je Kia na korejskom tržištu prodala 42.225 vozila, što je 2,4 posto više nego u istom periodu prošle godine. Sportski terenec Sorento predvodio je prodaju sa 7.176 prodatih primjeraka, slijedili su Sportage (5.210) i monovolumen Carnival (4.937 vozila).
Kia će svoj prodajni momentum nastaviti lansiranjem potpuno novog Sorenta, limuzine K5 i monovolumena Carnivala (potonja dva nisu raspoloživa u Evropi), čiji početak prodaje se očekuje u drugoj polovini ove godine. Kia takođe planirati dodatno obogatiti svoju ponudu novim električnim luksuznim sportskim terencem EV9, kojeg u Evropi očekujemo krajem godine.
Povezane novosti
Fiat započeo proizvodnju novog modela 500 Hybrid
Novi Fiat 500 Hybrid ušao je na montažnu traku u fabrici Mirafiori u Torinu, Italija. Do kraja godine bit će sastavljeno 6.000 jedinica, a prve jedinice bit će isporučene u januaru 2026. godine.
U BiH premijerno predstavljeni Chery Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4 Hybrid
Na bh. tržištu predstavljena su dva noviteta - Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4. Dok Tiggo 4 poznajemo još od ranije, Arrizo 8 je potpuno novi predstavnik u ponudi modela koji se mogu pronaći kod bh. uvoznika automobila Chery.
Jeste li primijetili kako umjetna inteligencija tiho preuzima kontrolu nad našim automobilima?
Vrijeme kad je tempomat bio vrhunac tehnologije davno je prošlo - današnji sistemi samostalno odlučuju o ubrzanju, kočenju i korekciji smjera, dok vozač formalno ostaje glavna figura.