T1 je prvi kombi koji je proizveo Volkswagen. Postigao je veliki uspjeh među ljubiteljima kombija i nedvojbeno je jedan od najpoznatijih modela 20. stoljeća. Bulli je jedan od najpopularnijih retro automobila u svijetu, jer je univerzalno omiljen bez obzira na društveni sloj vlasnika.

Volkswagen je želio iskoristiti popularnost ovog modela i nedavno lansirao trendovski električni ID. Buzz. No, oni koji žele primjerak klasičnog modela trebaju znati da će uskoro u prodaju krenuti uistinu jedinstveni T1 iz 1966. Temelji se na restauriranom klasičnom modelu, samo što umjesto klasičnog benzinca koristi elektro motor i baterije iz Tesla Model S. Restauracija ovog T1 nedavno je završena, a nije samo ofarban u zeleno, ovaj Bulli doslovno je zelen i ispod karoserije. Nema Ludicrous Mode kao originalni Tesla Model S, ali je i daleko jači i brži od originala, jer prilagođeni Teslin motor razvija okruglo 100 KS.

Bez mirisa benzina i hrapavog zrakom hlađenog motora iz zadnjeg dijela, koji bi na autentičan način upotpunio ovaj restaurirani Bulli, možda se ne bi svidio Hipijma. No, nove generacije nemaju takvih predrasuda.

Gledajući slike ne možete a da se ne zaljubite u ovaj retro kombi. Besprijekorno je obnovljen iznutra i izvana, ali zanimljivo bi bilo vidjeti kako djeluje u praksi. Posebno bi bilo zanimljivo vidjeti kako je elektromotor povezan sa zadnjom osovinom i kako je baterija reduciranog kapaciteta od 32 kWh integrisana. Za sada ćemo se samo morati zadovoljiti ovim slikama. Električna verzija kultnog modela s 13 prozora uskoro će se naći na aukciji.

Za ostale ljubitelje legendardnog Bullija, tu je njegova moderna reinkarnacija ID. Buzz. Dugo očekivani električni model sada se može naručiti u Evropi, a cijene putničke verzije počinju od oko 65.000 eura. Prvi ID Buzz modeli u prodaji dolaze s baterijom od 77 kWh i autonomijom od oko 420 km.
Prema službenoj stranici, električni Bulli 21. vijeka bit će dostupan i na tržištu SAD-a od 2024. godine.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.