Fiatov rad u sklopu Stellantisove grupacije intenzivira se testiranjem na eksperimentalnoj kružnoj stazi, sa prilagođenim Fiatom 500 i Iveco autobusom, na kojoj se testira induktivno punjenje vozila. Stallantis s ovom tehnologijom, koju razvija uz pomoć nekoliko partnera, najavljuje postizanje nivoa efikasnosti sličnog onima na stanicama za brzo punjenje.
Cilj je održati vozilo na autocesti što duže bez odlaska na punionicu. Trenutno se ispituje intenzitet magnetnog polja, a rezultati već pokazuju iskoristiv potencijal bez ikakvog uticaja na vozača. To u konačnici znači da bi na autocestama s tehnologijom induktivnog punjenja autonomija električnih vozila mogla biti beskonačna.
Postrojenje za ispitivanje, smješteno u Chiariju u Italiji, koristi sistem žičanih namotaja smještenih ispod asfalta koji prenosi energiju direktno na automobile, autobuse i kamione kada su opremljeni posebnim induktivnim prijemnikom. Ta energija se bežično prenosi s ceste na elektromotor, dopuštajući vožnju bez pražnjenja baterija.
Eksperimentalna staza ‘’Arena del Futuro’’ koristi istosmjernu struju za smanjenje gubitaka energije tokom procesa distribucije energije. Također omogućuje graditeljima putne infrastrukture da koriste tanje kablove koji su izrađeni od aluminija umjesto bakra, koji je jeftiniji i lakši za nabavku. Proizvođač također navodi da je instalacija toliko temeljita da nema rizika od kontakta s kablovima, što ljude čini sigurnim da hodaju po cestama opremljenim ovom tehnologijom, uprkos električnom polju.
Dugoročni strateški plan Stellantisa, Dare Forward 2030, temelji se na premisi o donošenju najsavremenije slobode mobilnosti svima, a ovaj projekt je samo srž budućeg kretanja ove kompanije. Ovi zajednički projekti su uzbudljivi koraci na postizanju dužeg vijeka trajanja baterije, veće energetske efikasnosti, manje veličine baterije, poboljšanih performansi, te manje težine automobila i nižih krajnjih troškova.
Povezane novosti

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.

Kralj parkinga i gradske gužve Smart ForTwo spreman za povratak
Iako je ugašen prije samo godinu dana, Smart je navodno najavio oživljavanje popularnog gradskog dvosjeda ForTwo. Novitet bi trebao imati dizajn inspirisan s prvom generacijom, a šasiju vi zajedno razvili Mercedes i Geely.

Škoda Superb se proizvodi punih 90 godina
S pauzom dužom od 50 godina, Škoda proizvodi Superb dugih devet decenija. Prvi Superb se proizvodio do kasnih 1940-ih, a model je zahvaljujući Volkswagenu oživljen 2001.