Zbog izmijenjenih tržišnih okolnosti u Evropi, GWM je prilagodio svoju strategiju i redefinisao način ekspanzije. Postojeća mreža prodaje i servisa preko partnera u Njemačkoj ostaje aktivna, s planom uz dodatno širenje.
Od sredine 2026. godine bićemo svjedoci prvih noviteta kao rezultat strateškog plana koji je GWM pokrenuo. U prvoj fazi, kompanija će lansirati najmanje sedam novih modela i derivata kako bi osvojila teren na evropskom tržištu. U ovom kontekstu doći će do debija brenda Haval u Evropi. Brenda koji posluje sa vrlo dobrim rezultatima na mnogim drugim tržištima kao što su Rusija ili Brazil.
Akcent na SUV vozilima
Budući asortiman za Evropu prati princip "Svi scenariji, svi tipovi pogona". Strategija se zasniva na znatno široj paleti modela sa više pogonskih opcija. Do kraja 2027. godine, GWM namjerava predstaviti niz nama nepoznatih modela ciljajući najvažnije tržišne segmente.
Kao lider u proizvodnji SUV-ova i terenskih vozila u Kini, GWM se fokusira na različite kategorije i veličine SUV modela. Ponuda obuhvata sve - od vozila za gradsku vožnju do modela za izlete i avanture na otvorenom. Zavisno od segmenta, vozila dolaze sa prednjim pogonom (2WD) ili naprednim hibridnim sistemom pogona na sve točkove (Hi4).
Prilagođavajući se Evropi i izbjegavanju carina GWM će prodavati automobile različitih pogonskih tehnologija: klasične benzinske motore, štedljive hibride, plug-in hibride s velikim autonomijom i čisto električne automobile. Pod brendom,GWM ORA dolazi i nova porodica kompaktnih SUV-ova u više karoserijskih izvedbi. Time GWM cilja na širu publiku i veću zastupljenost na tržištu.
Ekspanzija počinje 2026. godine
Opsežna regionalna ekspanzija zakazana je za 2026. godinu. Od dolaska u Evropu 2022. godine, GWM uspješno posluje sa nezavisnim dilerima. Tokom 2023. i u prvoj polovini 2024. godine, GWM je u Njemačkoj ostvario drugu najbolju prodaju novih vozila među novim kineskim brendovima.
Pored Njemačke, Španija i Italija su dvije evropske zemlje koje su u fokusu GWM-a. Budući da se radi o tržištima velikog obima, GWM će otvoriti nacionalne prodajne podružnice kojima će direktno upravljati kompanija. Na manjim tržištima će se odlučiti za model saradnje s nezavisnim uvoznicima.
Povezane novosti
Nova Mazda6e osvojila maksimalnih pet zvjezdica na testu sigurnosti
Japanska limuzina ostvarila je najbolje rezultate u procjeni sigurnosti odraslih i djece, zatim izvrsne performanse AEB sistema u zaštiti biciklista i motociklista, te je pozitivno ocijenjena u pogledu sistema kontrole putnika.
Plug-in hibridi opet u nevolji, električni automobili preuzimaju primat
Dani plug-in hibrida (PHEV) su praktično odbrojani. Proizvođači napuštaju ovu tehnologiju čak i prije nego što to zatraži Evropska unija, a proces je već u punom jeku.
Neočekivani povratak petovratnog Smarta
Nestali Smart ForFour vratit će se na tržište kako bi konkurisao, između ostalih, novom Renault Twingu. Nazvan Smart #4, pozicionirat će se u rastućoj Smart paleti kao "stariji brat" budućeg Smart #2, nasljednika također nestalog ForTwo modela.