Nova Mazda6e osvojila maksimalnih pet zvjezdica na testu sigurnosti
Japanska limuzina ostvarila je najbolje rezultate u procjeni sigurnosti odraslih i djece, zatim izvrsne performanse AEB sistema u zaštiti biciklista i motociklista, te je pozitivno ocijenjena u pogledu sistema kontrole putnika.
Potpuno nova Mazda6e blistala je u kategorijama zaštite odraslih putnika i zaštite djece, gdje je japanska električna limuzina ostvarila izvrsnih 93%. Model Mazda6e ocijenjen je i sa 74% za zaštitu ranjivih sudionika u saobraćaju te 77% za svoje sigurnosne sisteme (Safety Assist).
Rezultat od 93% u kategoriji zaštite odraslih uključuje maksimalan broj bodova u testu bočnog udara u prepreku, uz dobru ili zadovoljavajuću zaštitu svih kritičnih dijelova tijela, i u zahtjevnijem bočnom udaru u stub. Zračni jastuk između sjedišta, razvijen radi smanjenja ozljeda vozača i suvozača pri bočnim sudarima, pokazao je dobru zaštitu za obje osobe. Nasloni za glavu na prednjim i stražnjim sjedištima pružili su dobru zaštitu od trzajnih ozljeda vrata (whiplash) u slučaju naleta straga.
U kategoriji zaštite djece, nova Mazda6e s pet vrata također je ostvarila 93% i maksimalan broj bodova u testovima frontalnog i bočnog sudara s lutkama koje predstavljaju djecu od šest i deset godina. U testu pravilne ugradnje dječjih sjedišta (CRS Installation Check) automobil je također dobio najvišu ocjenu, dok je sistem kontrole “zauzetih” sjedišta, koji upozorava vozača da ne ostavi djecu bez kontrolu u vozilu, dobio posebno priznanje.
.jpg)
U kategoriji ranjivih sudionika u saobraćaju, Mazda6e je pokazala dobru ili zadovoljavajuću zaštitu pješaka, dok su sistemi autonomnog kočenja (AEB) i pomoći za ostajanje u voznoj traci postigli maksimalne bodove u zaštiti motociklista. Vozilo je također ostvarilo visoke rezultate u zaštiti biciklista zahvaljujući AEB sistemu i upozorenju za otvorena vrata, čime je postiglo ukupnu ocjenu od 74% u ovoj kategoriji.
Zahvaljujući širokom rasponu naprednih sistema za pomoć vozaču (ADAS), Mazda6e je ostvarila 77% u kategoriji Safety Assist. Sistema AEB ufikasno je reagovao na druga vozila, monitor vozača pouzdano je prepoznavao umor i distrakciju, sistem pomoći za ostajanje u voznom traku nježno je korigovao putanju vozila, a sistem pomoći za ograničenje brzine tačno je prepoznavao lokalna ograničenja.
Dodatno, sigurnosti vožnje pridonose i nisko težište, uravnotežena raspodjela mase 47:53, te izvrsna vozna dinamika. Kokpit prilagođen vozaču i prednji interfejs (HMI) omogućuju vozaču da ostane maksimalno koncentrisan na vožnju.
Potpuno nova Mazda6e spaja japansku filozofiju, promišljen dizajn i naprednu tehnologiju kako bi pružila električno iskustvo vožnje koje je prefinjeno, udobno i sigurno.
Povezane novosti
Kriza pogađa i pristupačne marke: Dacia želi smanjiti proizvodnju od iduće godine
Dacia bi mogla smanjiti proizvodnju automobila u fabrici Mioveni počevši od 2026. godine. Ova odluka dolazi usred pada potražnje za novim automobilima na evropskom tržištu.
Njemačka vrši pritisak i zahtijeva od EU da odustane od zabrane SUS motora
Kao srce evropske autoindustrije, Njemačka intenzivno pritišće EU da ublaži planiranu zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem do 2035. godine u korist električnih vozila. Evropska komisija bi trebala dati važne upute o ovom pitanju 10. decembra.
Fiat započeo proizvodnju novog modela 500 Hybrid
Novi Fiat 500 Hybrid ušao je na montažnu traku u fabrici Mirafiori u Torinu, Italija. Do kraja godine bit će sastavljeno 6.000 jedinica, a prve jedinice bit će isporučene u januaru 2026. godine.