Članak top banner 970x90
Vijesti

DETALJI O NOVOJ OPEL ASTRI

Pročitajte više o novoj Opel Astri...

Autor: BIHAMK

U našem Magazinu ste mogli čitati o novoj Opel Astri. Donosimo novi tekst s više detalja o novoj L klasi!

VISOKOEFIKASNA DINAMIKA

Moderni motori s unutrašnjim izgaranjem svojim dinamičnim performansama savršeno upotpunjuju zabavni karakter nove Opel Astre. Njihova ekonomičnost i niska potrošnja goriva ujedno su i garancija da će zabava u vožnji trajati više stotina kilometara do novog punjenja. Ponudu otvara lagani 1,2-litreni turbobenzinac čijih se 110 KS sasvim solidno nosi sa 1,4 tona teškom karoserijom. Stvoren za urbana okruženja, ali i iznenađujuće sposoban na otvorenoj cesti. Dokaz? Maksimalnih 205 Nm i konačnih 199 km/h iznimno su respektabilne brojke. Ko naginje sportskom karakteru, odabrat će korak više, varijantu sa 130 KS koja ubrzanja spušta debelo ispod 10 sekundi, a limit podiže iznad 200 km/h. Zahvaljujući punom momentu (230 Nm) dostupnom od niskih 1750 obrtaja linearni osjećaj razvoja snage rano počinje i traje dugo kroz širok raspon obrtaja. Alternativno, umjesto šestostepenog ručnog mjenjača opcija je osmostepeni automatik koji nimalo ne oduzima na performansama, ali donosi brojne prednosti u komforu. Potonji je dostupan i kod četverocilindarskog turbodizela snage 130 KS koji s obzirom na veliki obrtni moment (300 Nm) i impresivnu autonomiju postaje prvi izbor svih onih koji prelaze velike kilometraže, a traže brz i udoban automobil. Također, s mogućnošću vuče do 1550 kg ova se Astra pokazuje i iznimno sposobnom kada je u pitanju prevoz prikolice.

Najbolje od oba svijeta

Kombinacijom 1,6-litrenog benzinskog motora (150 KS) i e-motora (81 kW) Opel Astra PHEV nudi hibridni sistem snage 133 kW (180 KS). Ukupnih 360 Nm na prednje se točkove prenosi uz pomoć komfornog osmostepenog automatskog mjenjača. Litij-ionska baterija kapaciteta 12,4 kWh pritom omogućuje domet isključivo na struju do 60 km, odnosno maksimalnih 135 km/h. Kako je riječ o plug-in hibridu, tako je uz rekuperaciju energije kočenjem ili usporavanjem

bateriju moguće puniti i iz vanjskih izvora struje uz pomoć serijskog (3,7 kW) ili opcionalnog (7,4 kW) on-board punjača.

Opel će kasnije ponuditi i snažniji plug-in hibrid (225 KS), dok je potpuno električna varijanta nove Opel Astre predviđena za iduću godinu.

U SLUŽBI VOZAČA

Od prilagodljivih LED-svjetala do automatizirane vožnje u gužvi. Nova Opel Astra donosi inovacije u kompaktnoj klasi ranije poznate kupcima samo u skupljim vozilima. Ovo su asistenti u vožnji najvažniji koji brinu o vašoj sigurnosti.

Intelli-Drive 1.0 - Kombinira rad kamere i radara s ultrazvučnim senzorima te ima domet od 75 metara, znatno više u usporedbi s vozilima koji koriste parking senzore. Promjena vozne trake s upozorenjem na mrtvi ugao, upozorenje na saobraćaj pri vožnji unazad ili pomoć za pozicioniranje u traci nikad nije nudilo veću sigurnost.

Intelli-Drive 2.0 - Zahvaljujući dodatnim funkcijama ovaj sistem omogućuje poluautomatsku promjenu vozne trake pri brzinama između 70 i 180 km/h, odnosno inteligentnu adaptaciju brzine kada sistem očita znakove ograničenja brzine ili uzrokovanje vremenskim uslovima.

Intelli-HUD - Proširenje klasičnog Head-up ekrana projicira sve potrebne informacije na vjetrobransko staklo kako bi fokus ostao na cesti. Visoka rezolucija i širokougaoni prikaz omogućuju iznimno realističan doživljaj u vožnji.

Revolucionarni Pure Panel - Fokusirani na ono osnovno, 10-inčni digitalni instrumenti i 10” infotainment ekran čine jedinstvenu staklenu površinu sa skrivenim ventilacijskim otvorom. Okvir od magnezija brine za čvrstoću, laminirano staklo o tome da nema odbljeska na vjetrobranu, ali i potrebe za klasičnom konzolom za zaštitu od sunca iznad. Izniman dizajnerski efekt dolazi besplatno.

Intelli-Lux LED Pixel svjetla - Svjetla visoke klase s čak 84 LED-elementa po faru prvi put stižu u kompaktnu klasu. Dostupna su tri moda snopa dugih svjetala i sedam oborenih koji se prilagođavaju u milisekundama bez zasljepljivanja drugih. Doslovce noć pretvaraju u dan

Automatski tempomat - Bez stresa u gužvama. Automatsko održavanje udaljenosti (tri stepena) u odnosu na vozilo ispred pri brzinama između 30 i 180 km/h. U kombinaciji s automatskim mjenjačem funkcija stop&go sistem radi i do potpunog zaustavljanja te u kratkom vremenu omogućuje ponovno automatsko kretanje.

Udobnost vožnje - Uz vrhunsku ergonomiju (AGR certifikat), prednja sjedišta mogu biti grijana, ventilirana, a po želji i masirati. Također, mogu se podešavati u 10 različitih tačaka kako bi vozači svih veličina i oblika našli idealnu poziciju.

RAZINE OPREME

Opel Astra stiže s dva moderna benzinca, dizelom i plugin hibridom te opcijom ručnog ili automatskog mjenjača. Istovremeno, stiže i sa šest razina opreme koje se shodno kupčevom karakteru intuitivno uklapaju, a otkrivamo koja je idealna za vas.

Edition

Već početnom opremom nova Astra postavlja ljestvicu izuzetno visoko u odnosu na konkurenciju. Izvana tako nalazimo farove, stražnja svjetla i maglenke u LED-tehnici, atraktivnu masku i 16-inčne aluminijske felge. Kokpitom dominira pregledna digitalna ploča Pure Panel koja objedinjuje digitalne instrumente i infotainment, oboje dijagonale 10 inča, dok je desno od kožom obloženog upravljača pozicioniran taster za start. Električna parking kočnica pored mjenjača preduslov je za sistem Hill Hold koji pomaže kod kretanja na uzbrdici, svi prozori su elektrificirani, a senzori automatski pale svjetla, odnosno aktiviraju brisače. Sigurnost je visoko apostrofirana kroz osam zračnih jastuka, ali i paket sigurnosti koji nudi prepoznavanje znakova, zadržavanje vozila unutar vozne trake, kočenje u slučaju opasnosti i tempomat. Bogatu listu opreme zaokružuju parking senzori koji još više naglašavaju dodatne vrijednosti koje nova Astra nudi za uloženo.

Business Edition

Poslovna edicija ne donosi samo nadogradnju u vidu opreme, već kupcima otvara mogućnost kupnje modela s osmostepenim automatskim mjenjačem u kombinaciji s

benzinskim ili dizel motorom snage 130 KS. Izvana su znak raspoznavanja razlike tamno tonirana stražnja stakla, dok iznutra bonus stiže u vidu izvrsnog AGR-sjedišta za vozača s trostepenim grijanjem. Grijan je također i volan, na raspolaganju su sada dva USB priključka, dok je parkiranje još jednostavnije zahvaljujući stražnjoj kameri koja pokriva 180 stepeni.

Elegance

Elegantna oprema Elegance nadograđuje opremu Edition te dodatno donosi dvobojne 17-inčne Diamond Cut alu-felge, hromirane detalje oko prozora, dok priču zaokružuju posebni Elegance branici. Vanjski retrovizori sada su i električno preklopivi, a unutrašnji nudi funkciju samozatamnjivanja. Pure Panel digitalni instrumenti i ‘touchscreen’ multimedija dobivaju sufiks Pro te se uz napredne funkcije ističu elegantnom staklenom površinom izvedenom u jednom komadu. Komfor je također podignut na viši nivo s dvozonskom klimom, adaptivnim tempomatom, srednjim naslonom na stražnjoj klupi ili Flex Floor opcijom u prtljažniku. Digitalna stražnja kamera (180 stepeni) s panoramskim pogledom olakšava parkiranje.

Business Elegance

Paket Business Elegance fokusira se na unutrašnju opremu. Bonus stoga stiže u vidu Opelove navigacije u stvarnom vremenu, mogućnosti bežičnog punjenja mobitela, ali i funkcije glasovnog upravljanja. Sistem Intelli-Air kao nadogradnja klime kombinira efikasni zračni filter s senzorima kvalitete zraka, sprječavajući ulazak zraka lose kvalitete. Opremu Business Elegance nije moguće upariti uz početni benzinski motor.

GS Line

Namijenjena sportski orijentisanim vozačima oprema GS Line u odnosu na Elegance dodatno donosi prepoznatljive crne detalje kao što su krov, maska hladnjaka, Vizor maska s crnim logom te atraktivne 17-inčne alu-naplatke Kadett. Kome potonje ne ispunjavaju dovoljno blatobrane, tu je i opcija 18-ica. Okviri prozora su isto tako crni, baš kao i natpis Astra na stražnjem dijelu, a zatamnjena su i stražnja svjetla. Naravno, unutrašnjost također nudi sportsko AGR-sjedište za vozača, aluminijske papučice i upravljač obložen perforiranom kožom. Sistem Intelli-Vision s četiri HD-kamere nudi savršen prikaz okolice vozila od 360 stepeni, te uz pomoć aktivnih markacija osigurava parkiranje bez opasnosti od oštećenja vozila. Panoramski je krov dostupan opcionalno, a GS Line se nudi isključivo uz jače izvedbe motora.

Ultimate

Kako sam naziv sugeriše, riječ je o top-opremi koja ostavlja malo toga za poželjeti. Oprema Ultimate je dostupna isključivo uz osmostepeni automatik na najsnažnijim izvedbama, a izvana se osim dvobojne karoserije i brojnih hromiranih detalja (logo, natpis, okvir maske Vizor...) ističe i atraktivnim dvobojnim 18-inčnim alu-felgama. Za razliku od opreme Elegance naviše gdje su opcionalno dostupna, adaptivna IntelliLux Pixel LED-svjetla, kod Ultimate su serija. Isto vrijedi i za sistem Intelli-Drive 1.0, dok vozač najvažnije informacije, uključujući i navigacijske upute, ima u svom neposrednom vidokrugu zahvaljujući head-up zaslonu (HUD). Vozač i suvozač mogu uživati u komfornim AGR-sjedištima presvučenima alkantarom. Panoramski krov sa 68x58 cm svijetlog otvora propušta mnogo svjetla u kabinu, ali zahvaljujući solarnoj izolaciji štiti od toplote.

Opel partneri u BiH

BANJA LUKA: AC Nešković, Knjaza Miloša bb, (051) 348 194; BIJELJINA: AC Nešković, Sremska 3, (055) 294 330; ISTOČNO NOVO SARAJEVO: AC Nešković, Vojvode Radomira Putnika 124, (057) 490 280; MOSTAR: AC Boras, Konjusi bb, (036) 351 669; SARAJEVO: AC Betanija, Alipašina bb, (033) 270 372; AC Berlijeta, Ive Andrića 13, (033) 767 000; TUZLA: AC Grand Auto, Bukinjska br. 1, (035) 317 317; VITEZ: AC Boras, Poslovni Centar 96-2, (030) 718 700.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

NOVA OPEL ASTRA – Početak nove ere

NOVA OPEL ASTRA – Početak nove ere

Emocionalna, efikasna, elektrificirana. Nova Opel Astra redefinira pojam kompaktne klase kombinacijom bogate opreme, prostranosti i modernijih tehnologija. 2022. je godina Opel Astre!

Možda bi vas zanimalo