S modelom Kadett Opel je 1936. godine ustanovio kompaktnu klasu. Tradiciju pionirskih inovacija 1991. preuzima Opel Astra, a kroz 11 generacija temeljne su vrijednosti ostale nepromijenjene - odvažan dizajn i tehnologija iz premium klase moraju biti dostupni svima. Zajedno s prethodnikom, više nego bilo koji drugi model, Opel Astra postala je simbolom promjena.
Sa šestom generacijom, Astra se vratila proizvodnji u Rüsselsheimu zbog čega je Opelov DNK prisutan od samog početka razvoja. Dinamična kao nikada prije, s naprednim sistemima pomoći i komfora, nova Astra ponosno nosi novo lice Opela kojim spremno definira novu eru.
Prvi Kadett (1936) - Porijeklo imena koje je dolazilo iz njemačke mornarice zadržalo se u upotrebi čak pet decenija.
Kadett A (1962) - Prvi je poslijeratni model s modernim vodom hlađenim četverocilindarskim motorom i otvorom za gorivo van prtljažnika.
Kadett B (1965) - Inspiriran je američkim ‘fastback’ modelima i prvi je globalni Opel prodavan u 120 zemalja svijeta. Legendarna reklama ‘Das Auto’ poslužit će kao inspiracija i konkurenciji.
Kadett C (1973) - Oduševio je sve svoje kupce koji su za ovaj model s pogonom na zadnje točkove zaključili ne samo da se dobro vozi, već je ekonomičan i jednostavan za održavanje.
Kadett D (1979) - U potpunosti je promijenio paradigmu kompaktne klase i na velika vrata uveo praktične modele s pogonom na prednje točkove. Verzija GTE sa 115 KS iz 1983. mogla je pojuriti do 187 km/h.
Kadett E (1984) - Bio je ‘Automobil godine 1984’, nudio je daleko najbolju aerodinamiku u klasi, a kada je stigla sportska GSi-varijanta s legendarnim 16-ventilskim benzincem snage 150 KS, konkurencija je ostavljena u prašini.
Astra F (1991) - Nasljednik Kadetta koji je preuzeo ime sestrinskog modela Vauxhall Astre iz Velike Britanije najprodavaniji je Opel u istoriji s više od 4,13 miliona primjeraka. Dizajnirana je uz napredni grafički program koji je originalno razvijen za animacije dinosaurusa u filmu ‘Jurski park’.
Astra G (1998) - Prva je ponudila OPC (Opel Performance Center) modele snage 160 i 200 KS, zamijenivši dotadašnju oznaku za sportske izvedenice GSi. Od 2018. GSi se vratio i uskoro ga očekujemo u novoj Astri.
Astra H (2004) - Nudila je dvanaest motora snage između 90 i 240 KS i čak sedam karoserijskih varijanti. Bila je prvi evropski kompakt sa elektronski kontrolisanom šasijom.
Astra J (2009) - Predstavila je novu Opelovu dizajnersku filozofiju, ali i ponudila napredne tehnologije iz veće Insignije poput Opel Eye kamere, AFL+ zakretnih svjetala, adaptivnog ovjesa FlexRide ili AGR-sjedišta.
Astra K (2015) - Donijela je još više moderne tehnologije poput LED Matrix svjetala, ali i 200 kg manje uz povećanu prostranost. Prepoznata od strane evropskog žirija ponijela je titule ‘Car of the Year 2016.’
OPEL ASTRA L (2022) - DEFINICIJA KOMPAKTNE KLASE
Pogled na novu Opel Astru sigurno vas neće ostaviti ravnodušnima.
Od prednje Vizor maske sa svjetlima Intelli-Lux LED Pixel, preko dvobojne karoserije do ništa manje atraktivnog stražnjeg spojlera i svjetala, šesta generacija snažno privlači poglede! Ništa manje uzbudljivo nije ni u unutrašnjosti gdje dolaskom potpuno digitalne Pure Panel instrumentne ploče analogni pokazivači odlaze u istoriju.
Istovremeno, u vožnji vozač ima podršku vrhunske tehnologije poput head-up displaya ili sistema Intelli-Drive 1.0 koji objedinjuju i brojne druge sisteme kao što je kamera Intelli-Vision s prikazom okoline od 360 stepeni. Sa 4374 mm dužine i 1860 mm širine, nova Astra ostaje na razini prethodne, no 13 mm duži međuosovinski razmak (sada 2675 mm), kao i činjenica da nastaje na trećoj generaciji vrlo fleksibilne EMP2 platforme, omogućuje bolju stabilnost i veći komfor. Dinamika i sposobnost za vožnju visokom brzinom pritom ne odnose dragocjeni prostor u prtljažniku čije pravilne linije i niski utovarni prag nude 422 l, odnosno s oborenim naslonima, čak 1339 litara korisne zapremine.
Ponuda pogona uključuje tri motora, benzinski snage 110 i 130 KS, dizel također sa 130 KS, te plug-in varijanta ukupne snage sistema od 180 KS. Početak nove ere s Opel Astrom primjetan je u svakom detalju vožnje, bilo da je riječ o većem komforu na gradskim neravninama, višem stepenu sigurnosti u izazovnim zavojima ili postojanoj mirnoći na visokim brzinama. Uostalom, kao pravi ‘Made in Germany’ proizvod, nova Opel Astra stiže uz titulu - spremna za ‘Autobahn’.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.