Proizvodnja prve generacije RS6 (C5: 2002-2004) započela je 2002. Prvi RS6 je bio razvijen u saradnji s Cosworthom, a njegov 4,2-litreni bi-turbo V8 je razvijao 450 KS. Bio je to novi pogled na snagatore, ali i karavane koji su odisali sirovom snagom. Temeljni DNK ovog divljaka kroz sve generacije je pogon na sve točkove i adaptivni ovjes Dynamic Ride Control.
Zanimljivo je da su tokom tri uzastopne generacije Audijevi karavani napuštali proizvodnu liniju u Neckarsulmu u voznom stanju, ali nedovršeni u potpunosti. Nakon toga bi ih prebacili u susjednu halu, gdje bi radnici quattro GmbH podigli svaki automobil na hidrauličnu dizalicu i ručno dotezali komponente i dodavali završne dijelove radeći dodatno 15 sati na svakom od njih. Takva praksa je bila potrebna sve do Audijeve četvrte generacije RS6 (C8) kada je uveden standard da automobil krene prema prodajnom salonu ravno s proizvodne trake bez dodatne intervencije.
Druga generacija (C6: 2008-2010) je evolucijski ušla u igru s dodatna dva cilindra u usporedbi s prvom generacijom, a ukupno ih je bilo 10. Jedan karavan sa 5,0-litrenim FSI V10 agregatom, koji je razvijao čak 580 KS i 650 Nm obrtnog momenta, djelovao je toliko moćno za ono vrijeme da je na papiru zasjenio čak i moći Audi R8 GT koji je razvijao 560 KS. Audijev V10 je težio čak 278 kg, a imao je takozvano podmazivanje sa suhim karterom, omogućujući niži centar gravitacije i luđačke vozne karakteristike.
Audijeva treća generacija RS6 (C7: 2013-2018) nije bila tako dobro primljena kao prethodnici, uglavnom zato što se vratila na motor s prvobitnih 8 cilindara. Sa zapreminom od 4 litra bio je to najmanji RS6 motor ikada. Ipak, iako reducirana za 20 KS, snaga je i dalje bila tu, jer se Audi poigrao sa redukcijom mase za 120 kg, boljom raspodjelom težine na odnos 55:45 i momentom od čak 700 Nm. C7 sa svojih 560 KS je mogao postići 100 km/h za samo 3,9 sekundi, ostavljajući kritičare u retrovizoru. Treći RS6 ujedno je probio sve limite, jer je postizao 305 km/h maksimalne brzine.
Današnja aktuelna, četvrta generacija RS6 (C8: 2019 - ) je, prema Audiju, "najbolja do sada". Osim toga, počevši od 2020., ovo je prvi karavan RS6 koji je plasiran na tržište Sjeverne Amerike, budući da je prethodno jedina dostupna verzija bila limuzinska verzija C5. Po prvi put podržan blagim hibridnim sistemom od 48 volti, ovaj RS6 je pod prednjom haubom dobio ''opet'' 4.0 TFSI V8, ali sa okruglih 600 konja i cijelih 800 Nm obrtnog mometa. Probuđena zvijer do stotke ubrzava za svega 3,6 sekundi, odnosno do 200 km/h za 12 sekundi. Sa unaprijeđenim quattro pogonom i izgledom za ''umrijeti'' ovo je najmoćniji i najbrutalniji RS6 ikada.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.