Proizvodnja prve generacije RS6 (C5: 2002-2004) započela je 2002. Prvi RS6 je bio razvijen u saradnji s Cosworthom, a njegov 4,2-litreni bi-turbo V8 je razvijao 450 KS. Bio je to novi pogled na snagatore, ali i karavane koji su odisali sirovom snagom. Temeljni DNK ovog divljaka kroz sve generacije je pogon na sve točkove i adaptivni ovjes Dynamic Ride Control.
Zanimljivo je da su tokom tri uzastopne generacije Audijevi karavani napuštali proizvodnu liniju u Neckarsulmu u voznom stanju, ali nedovršeni u potpunosti. Nakon toga bi ih prebacili u susjednu halu, gdje bi radnici quattro GmbH podigli svaki automobil na hidrauličnu dizalicu i ručno dotezali komponente i dodavali završne dijelove radeći dodatno 15 sati na svakom od njih. Takva praksa je bila potrebna sve do Audijeve četvrte generacije RS6 (C8) kada je uveden standard da automobil krene prema prodajnom salonu ravno s proizvodne trake bez dodatne intervencije.
Druga generacija (C6: 2008-2010) je evolucijski ušla u igru s dodatna dva cilindra u usporedbi s prvom generacijom, a ukupno ih je bilo 10. Jedan karavan sa 5,0-litrenim FSI V10 agregatom, koji je razvijao čak 580 KS i 650 Nm obrtnog momenta, djelovao je toliko moćno za ono vrijeme da je na papiru zasjenio čak i moći Audi R8 GT koji je razvijao 560 KS. Audijev V10 je težio čak 278 kg, a imao je takozvano podmazivanje sa suhim karterom, omogućujući niži centar gravitacije i luđačke vozne karakteristike.
Audijeva treća generacija RS6 (C7: 2013-2018) nije bila tako dobro primljena kao prethodnici, uglavnom zato što se vratila na motor s prvobitnih 8 cilindara. Sa zapreminom od 4 litra bio je to najmanji RS6 motor ikada. Ipak, iako reducirana za 20 KS, snaga je i dalje bila tu, jer se Audi poigrao sa redukcijom mase za 120 kg, boljom raspodjelom težine na odnos 55:45 i momentom od čak 700 Nm. C7 sa svojih 560 KS je mogao postići 100 km/h za samo 3,9 sekundi, ostavljajući kritičare u retrovizoru. Treći RS6 ujedno je probio sve limite, jer je postizao 305 km/h maksimalne brzine.
Današnja aktuelna, četvrta generacija RS6 (C8: 2019 - ) je, prema Audiju, "najbolja do sada". Osim toga, počevši od 2020., ovo je prvi karavan RS6 koji je plasiran na tržište Sjeverne Amerike, budući da je prethodno jedina dostupna verzija bila limuzinska verzija C5. Po prvi put podržan blagim hibridnim sistemom od 48 volti, ovaj RS6 je pod prednjom haubom dobio ''opet'' 4.0 TFSI V8, ali sa okruglih 600 konja i cijelih 800 Nm obrtnog mometa. Probuđena zvijer do stotke ubrzava za svega 3,6 sekundi, odnosno do 200 km/h za 12 sekundi. Sa unaprijeđenim quattro pogonom i izgledom za ''umrijeti'' ovo je najmoćniji i najbrutalniji RS6 ikada.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.