Smanjenje broja osoblja počeće u januaru, kada će biti ukinuta noćna smjena, saopštio je službeni medij sindikata Škoda Auto, Škoda Trade Unionist. Škoda u svojim pogonima proizvodi ručne mjenjače MQ 200 od 2000. Godine. Prošle godine ovaj tip je predstavljao otprilike trećinu proizvodnje mjenjača Škoda Auto.
"Pozitivno je što imamo rješenje za sve zaposlene pogođene situacijom, uključujući njihove prihode i lični status", napisao je predstavnik sindikata Škoda. Prema njegovim riječima, slične prijetnje prisutne su i u drugim oblastima automobilske kompanije. Na primjer, u Kvasiniju, gdje je sistem rada u 18 smjena trebao završiti u prvom dijelu sljedeće godine, sindikat je do sada uspio izbjeći promjene za 2026. godinu.
Prema pisanju navedenog medija, situacija u Vrchlabiju, gdje se proizvode automatski mjenjači DQ 200, je stabilna, a proizvodnja je na rekordno visokom nivou. "Međutim, i mi na cijelu ovu proizvodnju gledamo s oprezom i tražimo druga rješenja kako ne bi došlo do smanjenja osoblja u budućnosti, već do glatkog prelaska na druge aktivnosti, poput proizvodnje električnih pogona", navodi se u službenim novinama.
Prošle godine Škoda Auto je proizvela ukupno više od milion mjenjača, od čega skoro 355.000 ručnih mjenjača MQ 200 i skoro 711.000 automatskih mjenjača DQ 200. Prošlog juna, proizvođač automobila u Mladoj Boleslavi proizveo je svoj devetmilioniti mjenjač MQ 200, navode Česi u svom godišnjem izvještaju.
Ručni petostepeni ili šestostepeni mjenjač MQ 200 ugrađuje se u različite modele Volkswagen grupe. Međutim, došlo je vrijeme automatskog mjenjača i potražnja za ručnim je u velikom padu.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.