Ovo je druga generacija modela GLC, modela koji je predstavljen 2015. kao nasljednik ''kockastog'' GLK i koji je za sedam godine prodat u 2,6 miliona primjeraka širom svijeta. Novi GLC je mehanički povezan sa novom generacijom limuzine C-Klase, što znači da jednako nudi brojne tehnološke inovacije, a cilja na konkurente kao što su Audi Q5 i BMW X3.
Dizajnerske promjene novog modela su prilično evolucijske. Dugački prednji poklopac i uvećana rešetka hladnjaka, koju prate oštrije oblikovani farovi plijene pažnju više nego prije. Dekori i usisni otvori su nanovo osmišljeni. Osim toga, automobil izgleda nešto šire, duže i niže, što doprinosi njegovom snažnom i dinamičnom držanju.
Promjene u dimenzijama u odnosu na prethodnu generaciju nisu tako ekstremne. Sa dužinom od 4716 mm, automobil je duži za 60 mm, a visina mu je niža za samo 4 mm. Širina vozila ostala je istih 1890 mm, ali je promijenjen trag točkova, koji je sprijeda širi za 6 mm i pozada za 23 mm. Kapacitet prtljažnika ima koristi od većeg zadnjeg prevjesa i značajno je povećan na 600 litara (+ 50 litara u poređenju sa prethodnim modelom).
Enterijer kao kod C klase
Vjerovatno najveća promjena je ipak prošla kroz kabinu, posebno na instrument tabli. GLC 2 je opremljen digitalnom instrument tablom dijagonale 12,3 inča, a u centru pažnje je vertikalno orijentisani infotainment ekran dijagonale 11,9 inča, koji se neprimjetno povezuje sa centralnom konzolom i osjećajem kao da lebdi iznad komandne ploče.
Enterijer je tačnije kopija izgleda nove C-klase, koja je opet inspirisana vrhunskom S-klasom. Tu su prepoznatljivi stilski dekori i ventilacioni otvori, ambijentalna rasvjeta na koje smo zadnjih godina navikli kod modela sa Trokrakom zvijezdom na haubi. Što se tiče prostora, kabina bi trebala ponuditi nešto više prostora u gotovo svim smjerovima, osim prostora za glavu, koji je smanjen za 15 mm.
Novi GLC će već standardno nuditi grijanje sjedišta, podršku za Android Auto i Apple CarPlay, bežično punjenje, čitač otiska prsta i mogućnost memorisanja više profila vozača. Dodatno će biti dostupan head-up display u boji, sistem kamera od 360 stepeni ili tehnologija koja se zove ''providna'' hauba. U off-road režimu, GLC sa sistemom kamera i providne haube koristi centralni ekran koji prikazuje virtuelni pogled ispod prednjeg dijela vozila, uključujući prednje točkove i njihov položaj upravljanja. Ovo je izuzetno korisno, jer omogućava vozaču da prepozna prepreke kao što su veliko kamenje ili duboke rupe.
Svi motori su hibridni
Držeći se trenda elektrifikacije novi GLC ustvari je dostupan samo kao hibrid: plug-in hibrid ili kao blagi hibrid sa tehnologijom od 48 volti i integrisanim starter-generatorom koji asistira SUS motoru sa dodatnom snagom od 23 KS i 200 Nm obrtnog momenta. Svi motori su bazirani na konceptu FAME (Family of Modular Engines): dvolitarski četverocilindraši uvijek povezani sa sistemom pogona na sve točkove. U pitanju je izbor između dva benzinska i jednog dizel motora.
Kupci zainteresovani za blage hibridne benzinske jedinice mogu birati između verzija GLC 200 4Matic (204 KS / 320 Nm) i GLC 300 4Matic (258 KS / 400 Nm). Jedini dizel ima oznaku GLC 220d 4Matic, a nudi najveću snagu od 197 KS i 440 Nm obrtnog momenta.
Plug-in hibridni motori rade sa četvrtom generacijom hibridnog pogonskog sistema, koji je još kompaktniji i moćniji. Baterija ima nešto veći kapacitet od 31,2 kWh, a elektromotor nudi najveću snagu od 136 KS i 440 Nm obrtnog momenta. Plug-in hibridi stižu u verzijama: GLC 300 e 4Matic (nudi najveću sistemsku snagu od 313 KS i 550 Nm), GLC 400 e 4Matic (380 KS / 650 Nm) i GLC 300 de 4Matic dizel (333 KS / 750 Nm). Samo na struju GLC bi trebao premašiti 100 kilometara s jednim punjenjem.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.