Ovog ljeta, Toyota je predstavila redizajnirani Aygo X. Najmanji model u trenutnoj ponudi japanskog proizvođača dobio je novi, snažniji i efikasniji hibridni motor.
Ispod haube novog i osvježenog Ayga X Hybrid više se ne nalazi 1,0-litarski benzinac, već hibridni pogonski sklop, preuzet iz Yarisa i Yaris Crossa. Motor iz 1,5-litara zapremine razvija 116 konjskih snaga i pomaže najamanjem hibridu u Evropi da ubrza od 0 do 100 km/h za 10 sekundi uz skromnu potrošnju od svega 3,7 litara.
Pored novog motora, Toyota Aygo X Hybrid dobija izduženi i novodizajnirani prednji kraj, revidiranu unutrašnjost i novu GR Sport opremu.

Sada, pet mjeseci nakon zvaničnog predstavljanja, Toyota je upravo započela proizvodnju novog Aygo X u svojoj fabrici Kolin u Češkoj Republici. Model Yaris se također proizvodi u ovoj fabrici. Prve dvije generacije modela Aygo također su se proizvodile na ovoj lokaciji u periodu između 2005. i 2021. godine.
Novi Toyota Aygo X Hybrid uskoro će biti dostupan u Bosni i Hercegovini. Cijene novog modela za naše tržište još nisu objavljene, no trebale bi biti zanimljive.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.