Članak top banner 970x90
Vijesti

Dacia okreće novi list

Počekom 2021. godine Renault Grupa predstavila je novi starteški plan Renaulution. Cilj za marku Dacia bio je jasan: postati sinonim za pristupačnu mobilnost i potvrditi svoj status esencijalne marke.

Autor: BIHAMK

Dacia je u 18 godina pod krovom Renaulta prodala 7,5 miliona vozila i postala treća najprodavanija marka na tržištu privatnih kupaca u Evropi. Marka sada predstavlja savremenu viziju automobila koju jednostavni kupci, kojih je svakim danom sve više, posebno cijene. Riječ je o kupcima koji svoj novac troše pametno, željni su slobode i jednostavnih užitaka te izbjegavaju prekomjernu potrošnju.

Dvadeset mjeseci nakon što je predstavljen strateški plan Renaulution, Dacia je potpuno spremna započeti novo poglavlje u svojoj istoriji. Marka je odlučila poraditi na svojoj privlačnosti i poželjnosti i pritom zadržati najbolji omjer cijene i kvalitete. Kako bi u tome uspjela, posljednjih je mjeseci mijenjala svoj vizuelni identitet, logotip, izgled prodajnih salona, dizajn i nove boje.

Naravno, definicija ''neophodnog'' s vremenom se mijenja. Klima-uređaj koji prije 18 godina nije bio neizostavna oprema u vozilu, no danas jest. Suprotno tome, čemu postavljati dva ili tri ekrana u automobil kada postoji brz i pametan način za uparivanje vlasnikovog pametnog telefona s vozilom, npr. uz pomoć sistema Dacia Media Control ili recimo modularni krovni nosači koji zamjenjuju tradicionalni model nosača (dostupan opcijski), ali i dizajna koji je sada još više kul i pritom ne košta više!

Pouzdanost i izdržljivost Dacijin su recept za uspjeh, a vjernost kupaca to najbolje dokazuje. Vlasnici Dacije u Francuskoj ostaju vjerni svom vozilu u prosjeku 8 godina, a 60% njih se pri kupovini novog vozila ponovno odlučuje za Daciju. Dacia nudi i najbolji omjer cijene i kvalitete: preprodajna vrijednost rabljenog vozila u prosjeku je veća od prosječne cijene vozila konkurencije.

Umjesto da razvija nove tehnologije, Dacia radije koristi već upotrijebljene i dokazane tehnologije koje štede novac. Primjer je postojeća platforma CMF-B. Takođe, nema suvišne tehnologije i estetskih dodatka, pa su vozila lakša i troše manje, čime su na dobitku i vozači i planet. Jogger je recimo 300 kg lakši od konkurentskih sedmerosjeda.

Široka primjena recikliranih materijala još je jedan u nizu Dacijinih prioriteta. U modelu Duster je čak 12% upotrijebljenih plastičnih dijelova reciklirano – što premašuje prosječnu upotrebu recikliranih dijelova u novim vozilima za evropsko tržište. Tu se, ponovno, susreću interesi kupaca i našeg planeta.

DACIA MANIFESTO – Laboratorij na točkovima

Manifesto je konceptni automobil koji objedinjuje i potvrđuje vrijednosti za koje se Dacia zalaže. Poslužiće kao ''laboratorij” za testiranje inovativnih rješenja, a neke od njegovih revolucionarnih karakteristika ugrađivati će se u buduće serijske modele marke Dacia.

Dacijin jednostavan, efikasan i ekonomičan pristup pod nazivom Bring-Your-Own-Device omogućuje putnicima da u potpunosti integrišu svoj pametni telefon u vozilo i povežu ga s putnim računarom. Taj je sistem već dostupan u nekoliko modela marke, te će se nastaviti razvijati u budućnosti.

Ovaj koncept uvodi još jednu revolucionarnu karakteristiku koja će se ugrađivati u buduće modele: YouClip, krajnje jednostavan sistem za sigurno pričvršćivanje niza praktične i modularne opreme.

Konceptni automobil Manifesto ima sve prednosti terenca, a osim toga je vodootporan: njegova se unutrašnjost može očistiti mlazom vode. Odvojive presvlake sjedišta u trenu se pretvaraju u vreće za spavanje.

Namjenska i uklonjiva baterija puni se preko obične utičnice, pretvarajući konceptno vozilo Manifesto u izvor električne energije za aktivnosti na otvorenom. Veliki dio karoserije ovog koncepta izrađen je od recikliranog materijala Starkle® s „pjegastim” efektom, proizvedenog od obrađenih polimera.

 

BIHAMK

Povezane novosti

Opel predstavlja novu generaciju Grandlanda

Opel predstavlja novu generaciju Grandlanda

Druga generacija Grandlanda veliki je korak naprijed za Opel koji želi elektromobilnost učiniti još privlačnijom. Radi se o prvom Opelovom modelu koji se temelji na Stellantis STLA Medium platformi za električna vozila.

Kia slavi dvije decenije tvornice u Slovačkoj

Kia slavi dvije decenije tvornice u Slovačkoj

Prošlo je 20 godina od postavljanja kamena temeljca fabrike u Žilini. Sada Kia ponosno dijeli sjećanja na izuzetan put koji predstavlja uspješnu priču, ne samo o kompaniji, nego i cijeloj regiji.

Možda bi vas zanimalo