Zahvaljujući novoj arhitekturi, novom paketu pljosnatih baterija s kapacitetom do 98 kWh, novoj generaciji električnog motora i karakteristikama za smanjenje potrošnje energije kao što je toplotna pumpa, novi Grandland Electric može isporučiti domet s električnim pogonom do približno 700 kilometara prema WLTP standardima. Također značajno skraćuje vrijeme punjenja vozila. Na brzom punjaču potrebno je samo približno 26 minuta da bi se napunilo 80 % kapaciteta baterije.
Klasičnih benzinaca i dizela više neće biti, ali tu su dvije alternative. Kupci koji preferiraju druge pogonske sklopove umjesto potpuno električnih modela imat će na raspolagnju alternativne hibridne pogone. Novi Grandland Plug-in Hybrid osigurava domet do 85 km na struju, dok Grandland Hybrid s tehnologijom blago hibridnog pogona s 48 V sistemom nudi uživanje u vožnji uz smanjenu potrošnju benzina.
Novi smjer razvoja također je dao veću slobodu dizajnerima pa je impresivan stav novog Grandlanda vidljiv već na prvi pogled. Pridošlica odiše nevjerovatnim samopouzdanjem jer je, za početak, 173 mm duži, 19 mm viši i 64 mm širi od prethodnika (dužina: 4.650 mm; širina: 1.905 mm; visina: 1.660 mm). U kombinaciji s aluminijskim felgama veličine do 20 inča hrabro i udobno ulazi u sam vrh ponude Opelovog portfolia SUV automobila. Za još veličanstveniji izgled zaslužan je Opelov 3D Vizor. Ovaj je element kombinovan je s osvijetljenim logotipom poznate Opelove „munje” koji je dodatno istaknut tehnologijom Edge Light.
Novi osvijetljeni logotip također je popraćen još jednom svjetlosnom inovacijom inžinjera iz Rüsselsheima: Intelli-Lux Pixel Matrix HD - vodećim svjetlima u automobilskoj industriji. Sistem sadrži više od 50.000 elemenata (tačnije 51.200, tj. 25.600 sa svake strane) za distribuciju svjetla visoke rezolucije i premijerno se ugrađuje u ovaj model.
U pogledu unutrašnje arhitekture vozila, pojedinačni dijelovi enterijera vodoravno su raspoređeni s linijama koje se protežu od ploče s instrumentima do vrata i time povećavaju osjećaj širine i prostranosti, dok je centralni ekran veličine 16 inča blago okrenut prema vozaču, a visoko postavljena centralna konzola garantuje sportski osjećaj vožnje. Iza upravljača nalazi se diskretan široki i potpuno digitalni informacijski ekran za vozača koji vozaču nudi sve važne informacije kako bi ostao usredotočen na uživanje u vožnji, a head-up display Intelli-HUD omogućava vozaču da ne treba skretati pogled s ceste.
Vozači također imaju mogućnost ručnog ili automatskog pokretanja načina rada Pure koji smanjuje količinu sadržaja prikazanog na informacijskom ekranu za vozača, head-up displayju i centralnom ekranu kako bi se dodatno otklonile smetnje tokom vožnje noću ili po kiši. Tipično za Opel, često korištenim postavkama, na primjer za upravljanje klima-uređajem, također se može intuitivno upravljati s pomoću nekoliko preostalih fizičkih tipki.
Osim senzora, Intelli-Drive 2.0 upotrebljava i podatke primljene putem bežične veze. Parkiranje i manevriranje također olakšavaju sistemi za pomoć pri parkiranju, kamera za pregled straga s funkcijom automatskog čišćenja i kamera Intelli-Vision s prikazom od 360 stepeni.
Zahvaljujući visokotehnološkoj novoj platformi, inovativnim tehnologijama u kombinaciji s brojnim dizajnerskim atributima, koje su prvi put viđene na konceptnom automobilu Opel Experimental, novi Grandland udobno se smjestio u sam vrh Opelove ponude SUV-ova i istovremeno podiže Opelovu strategiju elektrifikacije na potpuno novi nivo.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.