Autorski tekstovi

Revija sudara

Nadati se kada padne sljedeći snijeg da će učesnici u saobraćaju biti oprezniji, savjesniji i horniji za vožnju u zimskim uslovima. Tim prije jer ovi sudari za razliku od onih na modnoj pisti mogu biti tragični.

Autor: Hajdar Arifagić

Svako kretanje u prostoru odvija se prema običaju, zakonima fizike ili propisanim pravnim normama. Kad se pravila zanemare, dolazi do sudara, što kadkad može biti i komično, kao što se dogodilo na nedavnoj završnoj večeri BH Fashion Week u Sarajevu. Naime, svaki put kada bi maneken ili manekenka napuštali pistu sudarili su se s onim ko je na nju izlazio, a jedan od manekena pri tom zamalo da nije pao. Sve se moglo izbjeći da je primijenjeno pravilo koje nalaže da maneken pred publiku izlazi prije nego što onaj koji je na pisti krene prema izlazu sa scene. Na ovom modnom događaju nije ispoštovano ni pravilo prema kojem maneken prije nego napusti scenu desetak sekundi zastane na pisti da bi publika mogla donijeti konačan sud o njihovom modelu, a oni sami s lica publike pročitali da li se njihov model dopao auditoriju. Umjesto toga naprosto su pobjegli iza scene.

Veče sudara u Sarajevu reprizirali su učesnici u gradskom saobraćaju u novembarskoj noći u kojoj je jako zasniježilo. Nespremni za iznenadnu promjenu vremena i uslova za vožnju bili su vinovnici na desetinu sudara što je prouzrokovalo zastoje u prometu i zahtijevalo dodatni angažman policijskih službenika u prikupljanju podataka za utvrđivanje odgovornosti i regulisanje cirkulacije ostalih vozila. Nadati se kada padne sljedeći snijeg da će učesnici u saobraćaju biti oprezniji, savjesniji i horniji za vožnju u zimskim uslovima. Tim prije jer ovi sudari za razliku od onih na modnoj pisti mogu biti tragični.

Nekoliko sedmica nakon katastrofalnih poplava u dijelu Hercegovine, željeznički saobraćaj između Mostara i Jablanice je još u prekidu, a na Komadinovom vrelu, gdje pruga visi u zraku, ni mašina ni radnika koji bi trebalo da je osposobe za promet vozova. Sto metara pruge moguće je osposobiti za sedam sati sasvim odgovorno ustvrdio mi je jedan od uglednih univerzitetski profesora u ovoj struci. Na moje pitanje kako savjetovao mi je da odgovor potražim od prof. Izeta Mašnića koji je ekspert za rješavanje ovakvih problema. Nisam ga kontaktirao, ali sam saznao da ga još niko nije pitao za mišljenje i savjet!? Ali, evo, nadležni najavljuju početak obnove. Konačno!

BIHAMK

Povezane novosti

Audi Q7: Tajna prelaska razdaljina

Audi Q7: Tajna prelaska razdaljina

Od Jesenica do Žiline je 657 kilometara i na karti stoji da se ima voziti šest sati i četrdeset i četiri minuta. Pokojni Dragan Vladić je nas četvoricu dovezao za nešto više od četiri sata. U Audiju Q7, u kojem smo imali osjećaj da se vozimo u avionu.

Europo, otvori granične prijelaze u Krajini i spasi planetu!

Europo, otvori granične prijelaze u Krajini i spasi planetu!

Situacija u sezoni je takva iz mjeseca u mjesec, iz godine u godinu. Operativni centar BiHAMK-a je zatrpan pozivima sa upitima o dužini čekanja na Izačiću, vozači prate slike sa nadzornih kamera na granici, ali gužve jednostavno nije moguće izbjeći.

Možda bi vas zanimalo