Prekoračenje brzine, vožnja pod djejstvom alkohola, upotreba mobitela tokom upravljanja automobilom i nevezivanje sigurnosnog pojasa glavni su uzroci saobraćajnih nesreća i njihovih tragičnih ishoda na našim cestama, stalno nas o tome obavještavaju nadležni za bezbjednost saobraćaja. U očekivanju nepovoljnih vremenskih prilika, jesenjih kiša a potom mraza i snijega, ovo bi trebalo da se shvati kao ozbiljno upozorenje svim učesnicima u prometu na dodatnu opreznost i odgovornost neophodnu da bi zaštitili svoj i život ostalih učesnika u prometu. Nadati se da će s tim u vezi i saobraćajna policija učiniti dodatni napor da se promet na našim cestama odvija uz poštivanje saobraćajnih propisa i bez bespotrebnih zastoja.
Nekoliko vozača mi skreće pažnju na sve češću pojavu zaustavljanja vozila na zaustavnoj traci auto puta A-1, prebacivanje tereta iz jednog u drugo vozilo itd. Podsjećaju da bi za to trebalo koristiti prostor odmorišta jer je širi, pregledniji, bezbjedniji a na zaustavnoj traci se zaustavljati samo iz krajnje nužde. Vozače bi na to trebalo da upozori i tabla sa adekvatnim upozorenjem pa se nadati da će one biti i postavljene.
Tokom ljetnih mjeseci na brojnim magistralnim i regionalnim putevima izvedeni su zahvati na poboljšanju kolovoza i obnovljena signalizacija. Tokom jeseni u nekoliko dijelova Bosne i Hercegovine nastavljena je izgradnja novih dionica autoceste i saobraćajnica koje će nas bolje povezati od Tarčina prema Konjicu – završen je tunel Ivan, nazire se i kraj mostu kod Počitelja, kao i dionica od Počitelja do Bune, iz Zenice će se ići dalje uz dolinu Bosne itd. Mnogo je ljepše putovati kad se vidi da se investiranje u putnu infrastrukturu zahuktava i da, što je posebno važno, u tome učestvuju i domaće kompanije. Nadati se da će zima i vremenske prilike ići na ruku graditeljima što će omogućiti da se neki od spomenutih putnih pravaca u promet pusti već u proljeće iduće godine.
Povezane novosti

Žuta linija
Sarajevo je ovih dana pomalo u znaku glamura, a naš saradnik se osvrće na moguća poboljšanja u saobraćaju, od pozitivnih iskustava iz Helsinkija i Beča, do rigoroznije kontrole ko sve vozi iza žute linije...

Dionica Vranduk – Ponirak bi u prometu mogla biti do kraja juna 2026.
Riječ je o poddionici dugoj 5,1 kilometar za čiju gradnju je ugovor potpisan 15. maja 2019. godine

Carinski sporazumi i autoindustrija: Da li jedino Kina zna u kojem pravcu vozi?
U sjeni aktuelnih pregovora i dogovora, kao i interpretacija o tome ko je na gubitku, skreće se pažnja sa zajedničke realne prijetnje automobilskim industrijama i Japana, EU i SAD. Naravno, riječ je o Kini, čiji proizvođači kvalitetom sustižu konkurenciju.