Zbog velike potražnje produžena proizvodnja Audija R8
Audi je najavio da će produžiti proizvodnju R8 kako bi zadovoljio potražnju za ovim performansnim modelom. Iako je proizvodnja trebala biti okončana s krajem 2023., zbog velike potražnje će biti prolongirana za kraj marta ove godine.
Audi R8 je prvobitno trebao "izaći" iz proizvodnje krajem 2023. godine. Međutim, zbog velike potražnje za jedinim egzotičnim modelom njemačkog brenda, proizvodnja R8 je produžena do kraja marta 2024. godine.
Ovaj performansni model se trenutno proizvodi u fabrici Böllinger Höfe, gdje se proizvodi i električni model RS e-tron GT. Kao što znamo, Audi neće imati zamjenu za R8, a prvobitna najava povlačenja modela iz ponude objavljena je još 2019. godine. Međutim, Audi je od tada dva puta prolongirao zvanični kraj proizvodnje. Tako je posljednji R8 trebao biti proizveden u decembru 2023. godine, ali zbog novog vala zainteresovanih kupaca ta odluka je ponovo pomjerena za tri mjeseca.
Audi R8 je prvi put predstavljen 2007. godine. U vrijeme lansiranja, egzotični model je ponudio pogonski 4,2-litarski V8 motor. Dvije godine kasnije pojavila se verzija sa 5,2-litarskim V10 motorom, razvijenim zajedno sa Lamborghinijem. Aktuelni model R8 datira iz 2015. godine, a 2019. godine je redizajniran.
Povezane novosti
 
                                        
                                    Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
 
                                        
                                    Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
 
                                        
                                    Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.
 
     
        