VW ugasio proizvodnju Pola u Španiji, model će se proizvoditi u Južnoj Africi
Volkswagen je objavio da je obustavio proizvodnju svog najmanjeg modela u tvornici u Pamploni. Španska tvornica je u pripremi za buduću proizvodnju električnih automobila, dok će proizvodnja Pola biti preseljena u Južnu Afriku.
Poslije četiri duge decenije proizvodnje u španskoj tvornici, Volkswagen obustavlja proizvodnju Pola na evropskom tlu. To je zato što će španska fabrika sada vršiti pripreme za proizvodnju budućih pristupačnih električnih automobila.
Preokret koji čeka rukovodstvo španske tvornice stiže od 2026. godine, kada će se tu sklapati dva nova električna SUV-a. S proizvodnih linija španske tvornice, umjesto Pola, uskoro će silaziti Volkswagen ID.2X i njegov tehnološki blizanac Škoda Epiq, mali električni crossoveri s dužinom od oko 4,10 metara.
Kada je riječ o Polu, on će i dalje nastaviti da ''živi'', ali će njegova proizvodnja biti preseljena u Južnu Afriku u tvornicu Kariega. Zadnjih godina prodaja Pola je dramatično pala nakon što su kupci njemačkog brenda počeli da kupuju mala crossover vozila, kao što su modeli T-Cross i Taigo, a oba ustvari bazirana na njegovoj platformi.
Od početka godine do kraja augusta, Volkswagen Polo prodat je nešto više od 90.000 jedinica. To je dvostruko manje u poređenju s periodom prije 10 godina kada je prodaja automobila B segmenta bila na vrhuncu slave na evropskom tržištu. Tačnije, padu popularnosti automobila ove klase ''kumovalo'' je lansiranje trendovskih crossover modela, koji su ustvari i nastali na šasijama B segmenta nudeći kupcima malo veći raskoš i važan psihološki osjećaj posjedovanja ''džipa''.
Volkswagen je u Pamploni od 1984. godine do jula ove godine proizveo 8,4 miliona jedinica Pola.
Povezane novosti
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.
Škoda proizvela milion baterija u fabrici u Mladoj Boleslavi
Češki proizvođač automobila dostigao je prekretnicu od milion baterija za električne automobile proizvedenih u svojoj fabrici u Mladoj Boleslavi, koja takođe proizvodi baterije za sve električne modele u okviru Volkswagen grupe.