VW ugasio proizvodnju Pola u Španiji, model će se proizvoditi u Južnoj Africi
Volkswagen je objavio da je obustavio proizvodnju svog najmanjeg modela u tvornici u Pamploni. Španska tvornica je u pripremi za buduću proizvodnju električnih automobila, dok će proizvodnja Pola biti preseljena u Južnu Afriku.
Poslije četiri duge decenije proizvodnje u španskoj tvornici, Volkswagen obustavlja proizvodnju Pola na evropskom tlu. To je zato što će španska fabrika sada vršiti pripreme za proizvodnju budućih pristupačnih električnih automobila.
Preokret koji čeka rukovodstvo španske tvornice stiže od 2026. godine, kada će se tu sklapati dva nova električna SUV-a. S proizvodnih linija španske tvornice, umjesto Pola, uskoro će silaziti Volkswagen ID.2X i njegov tehnološki blizanac Škoda Epiq, mali električni crossoveri s dužinom od oko 4,10 metara.
Kada je riječ o Polu, on će i dalje nastaviti da ''živi'', ali će njegova proizvodnja biti preseljena u Južnu Afriku u tvornicu Kariega. Zadnjih godina prodaja Pola je dramatično pala nakon što su kupci njemačkog brenda počeli da kupuju mala crossover vozila, kao što su modeli T-Cross i Taigo, a oba ustvari bazirana na njegovoj platformi.
Od početka godine do kraja augusta, Volkswagen Polo prodat je nešto više od 90.000 jedinica. To je dvostruko manje u poređenju s periodom prije 10 godina kada je prodaja automobila B segmenta bila na vrhuncu slave na evropskom tržištu. Tačnije, padu popularnosti automobila ove klase ''kumovalo'' je lansiranje trendovskih crossover modela, koji su ustvari i nastali na šasijama B segmenta nudeći kupcima malo veći raskoš i važan psihološki osjećaj posjedovanja ''džipa''.
Volkswagen je u Pamploni od 1984. godine do jula ove godine proizveo 8,4 miliona jedinica Pola.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.