VW ugasio proizvodnju Pola u Španiji, model će se proizvoditi u Južnoj Africi
Volkswagen je objavio da je obustavio proizvodnju svog najmanjeg modela u tvornici u Pamploni. Španska tvornica je u pripremi za buduću proizvodnju električnih automobila, dok će proizvodnja Pola biti preseljena u Južnu Afriku.
Poslije četiri duge decenije proizvodnje u španskoj tvornici, Volkswagen obustavlja proizvodnju Pola na evropskom tlu. To je zato što će španska fabrika sada vršiti pripreme za proizvodnju budućih pristupačnih električnih automobila.
Preokret koji čeka rukovodstvo španske tvornice stiže od 2026. godine, kada će se tu sklapati dva nova električna SUV-a. S proizvodnih linija španske tvornice, umjesto Pola, uskoro će silaziti Volkswagen ID.2X i njegov tehnološki blizanac Škoda Epiq, mali električni crossoveri s dužinom od oko 4,10 metara.
Kada je riječ o Polu, on će i dalje nastaviti da ''živi'', ali će njegova proizvodnja biti preseljena u Južnu Afriku u tvornicu Kariega. Zadnjih godina prodaja Pola je dramatično pala nakon što su kupci njemačkog brenda počeli da kupuju mala crossover vozila, kao što su modeli T-Cross i Taigo, a oba ustvari bazirana na njegovoj platformi.
Od početka godine do kraja augusta, Volkswagen Polo prodat je nešto više od 90.000 jedinica. To je dvostruko manje u poređenju s periodom prije 10 godina kada je prodaja automobila B segmenta bila na vrhuncu slave na evropskom tržištu. Tačnije, padu popularnosti automobila ove klase ''kumovalo'' je lansiranje trendovskih crossover modela, koji su ustvari i nastali na šasijama B segmenta nudeći kupcima malo veći raskoš i važan psihološki osjećaj posjedovanja ''džipa''.
Volkswagen je u Pamploni od 1984. godine do jula ove godine proizveo 8,4 miliona jedinica Pola.
Povezane novosti

Xpeng pokreće proizvodnju električnih modela u Evropi
Kineski proizvođač električnih automobila Xpeng zvanično je započeo proizvodnju električnih vozila u Evropi. Xpeng je sklopio partnerstvo sa austrijskim proizvođačem Magna Steyr kako bi započeo lokalnu proizvodnju svojih električnih modela G6 i G9.

Ford Focus će nastaviti da živi, ali kao kompaktni SUV
Ford priprema indirektnu zamjenu za Focus. Kompaktni model, koji bi trebao prestati s proizvodnjom krajem ove godine, bit će zamijenjen SUV-om koji bi se trebao pojaviti 2027. godine.

Renaulti 4 i 5 zasjenili električni Megane, Francuzi mijenjaju strategiju
Prema riječima šefa Renaulta Fabricea Cambolivea, električni Megane će biti transformisan u hot hatch i dobit će veću bateriju. Odluka je donesena nakon što je prodaja pala zbog novih električnih modela Renault 4 i 5.