Volkswagen vraća Sharana u formi električnog monovolumena?
Segment monovolumena je na izdisaju zadnjih godina, jer je većina proizvođača automobila napustila ovaj oblik kako bi se usredotočila na crossovere i SUV-ove. Oživljavanje legendi bi sigurno pomoglo, makar koristili utičnicu, umjesto goriva.
Nakon procvata crossovera i SUV-ova, svi ostali klasični karoserijski oblici su postali preko noći odbačeni. Međutim, u zadnje vrijeme se MPV segemnt polako budi, a riječ je o modernim interpretacijama koje kao prvo postaju optički privlačnije, a kao drugo polažu više pažnje u unutrašnji luksuz. Jedno takvo moderno viđenje popularnog Volkswagen Sharana možda nije pametan potez s finansijskog stajališta, ali bi se vjerovatno prodavao u dovoljnom broju da to opravda. Naravno, za sada se radi samo o renderu nastalom uz pomoć CGI tehnologije čiji rad potpisuje Sugardesign_1, a model je kreiran na stilu limuzine ID.7.
Volkswagenova nedavno predstavljena električna limuzina ID.7 temelji se na MEB platformi VW Grupe koja podržava više različitih konfiguracija pogonskog sklopa. Stoga bi hipotetički novi Sharan takođe mogao zadužiti MEB platformu, identične elektromotore, baterije i opcije pogona na zadnje ili sva četiri točka. VW to decenijama mudro ‘’prepakuje’’ i nema razloga da istu metodologiju ne bi naslijedio i električni Sharan.
Koliko god ideja o modernom Sharanu nekima zvučala privlačno, realne šanse da se ovaj model u skorijoj budućnosti vrati na cestu su ravne nuli. Zadnja verzija starog Sharana sa SUS motorima napustila je proizvodnju prošle godine, sišavši s trake u tvornici Palmela u Portugalu. Bio je baziran je na staroj A6 platformi, baš kao i B7 generacija Passata, prva generacija Tiguana i njegov mediteranski rođak iz Seata - Alhambra.
Ponuda pogonskih sklopova sastojala se od uobičajenih benzinskih i dizelskih motora, koji su bili dostupni s ručnim i automatskim mjenjačem. Druga i posljednja generacija Sharana preživjela je dugih 12 godina, s osvježenjem u sredini ciklusa 2015. koje je premijerno prikazano na Ženevskom sajmu automobila.
Volkswagen možda više nije zainteresovan vratiti u paletu modela ovu ‘’ribu’’ s najnovijom krljušti, ali njegov duh na neki način živi u modelu Viloran koji se prodaje u Kini. S druge strane, VW ID.Buzz električni kombi je odlična alternativa, koju su kupci u Evropi prihvatili više nego dobro, da bi VW u vrijeme aktuelne krize rizikovao sunovrat možda i oba ova modela.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.