Prema konačnom izvještaju za 2024. godinu, marka Volkswagen je uspjela prodati 4,8 miliona novih automobila širom svijeta. U poređenju sa nivoom zabilježenim 2023. godine, proizvođač sa sjedištem u Wolfsburgu prodao je 1,4% manje automobila.
Prošle godine najveće tržište bila je Kina, gdje je Volkswagen prodao oko dva miliona automobila. Čak i tamo, njemački brend je imao pad prodaje za 8,3% u odnosu na 2023. godinu.
Drugo najveće tržište bila je Evropa. Ovdje je Volkswagen prodao 1,25 miliona novih automobila, 1,7% manje u odnosu na prethodnu godinu, ali je ostao dominantno na vrhu ispred Toyote, BMW-a i Škode.
Jedina tržišta na kojima je Volkswagen ostvario rast bila su Sjeverna i Južna Amerika. U Sjevernoj Americi je prodato 592.300 novih automobila, što je povećanje od 18,4%, dok je u Južnoj Americi prodato 479.400 novih automobila, što predstavlja rast od 21,1 posto u komparaciji s godinom prije.
Zanimljiv aspekt izvještaja o prodaji za 2024. godinu je da su 47 posto svih prodatih automobila bili SUV modeli. Volkswagenov najprodavaniji SUV bio je Tiguan, koji je bio i najprodavaniji model marke u 2024. Na evropskom tržištu to je bio T-Roc.
Njemački kolos je također prodao 383.100 električnih automobila prošle godine, što je znatno ispod nivoa zabilježenog 2019. U toj predpandemijskoj godini, koja svima služi za poređenje, električni modeli marke prodati su u 1,35 miliona kopija.
Povezane novosti

Svetogrđe ili čisti interes: Šta znači saradnja između Mercedesa i BMW-a?
Dva historijska brenda koja se tradicionalno takmiče u premium segmentu započela su pregovore o saradnji. Ako budu uspješni, BMW-ovi četverocilindarski benzinski motori bit će ugrađivani u buduće Mercedesove modele

Audi predstavio Q3 u atraktivnijoj Sportback verziji
Njemački proizvođač automobila objavio je prve slike nove Sportback varijante modela Q3. Osim coupe SUV siluete i manjeg prtljažnika, novi Q3 Sportback je identičan standardnoj varijanti.

Britanci otvaraju šampanjac: Prije 66 godina predstavljen je prvi Mini
Prije tačno 66 godina, kompanija British Motor Corporation predstavila je prvi Mini, kao odgovor na naftnu krizu i potražnju za ekonomičnim i pristupačnim automobilom.