Prema konačnom izvještaju za 2024. godinu, marka Volkswagen je uspjela prodati 4,8 miliona novih automobila širom svijeta. U poređenju sa nivoom zabilježenim 2023. godine, proizvođač sa sjedištem u Wolfsburgu prodao je 1,4% manje automobila.
Prošle godine najveće tržište bila je Kina, gdje je Volkswagen prodao oko dva miliona automobila. Čak i tamo, njemački brend je imao pad prodaje za 8,3% u odnosu na 2023. godinu.
Drugo najveće tržište bila je Evropa. Ovdje je Volkswagen prodao 1,25 miliona novih automobila, 1,7% manje u odnosu na prethodnu godinu, ali je ostao dominantno na vrhu ispred Toyote, BMW-a i Škode.
Jedina tržišta na kojima je Volkswagen ostvario rast bila su Sjeverna i Južna Amerika. U Sjevernoj Americi je prodato 592.300 novih automobila, što je povećanje od 18,4%, dok je u Južnoj Americi prodato 479.400 novih automobila, što predstavlja rast od 21,1 posto u komparaciji s godinom prije.
Zanimljiv aspekt izvještaja o prodaji za 2024. godinu je da su 47 posto svih prodatih automobila bili SUV modeli. Volkswagenov najprodavaniji SUV bio je Tiguan, koji je bio i najprodavaniji model marke u 2024. Na evropskom tržištu to je bio T-Roc.
Njemački kolos je također prodao 383.100 električnih automobila prošle godine, što je znatno ispod nivoa zabilježenog 2019. U toj predpandemijskoj godini, koja svima služi za poređenje, električni modeli marke prodati su u 1,35 miliona kopija.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.