Prema konačnom izvještaju za 2024. godinu, marka Volkswagen je uspjela prodati 4,8 miliona novih automobila širom svijeta. U poređenju sa nivoom zabilježenim 2023. godine, proizvođač sa sjedištem u Wolfsburgu prodao je 1,4% manje automobila.
Prošle godine najveće tržište bila je Kina, gdje je Volkswagen prodao oko dva miliona automobila. Čak i tamo, njemački brend je imao pad prodaje za 8,3% u odnosu na 2023. godinu.
Drugo najveće tržište bila je Evropa. Ovdje je Volkswagen prodao 1,25 miliona novih automobila, 1,7% manje u odnosu na prethodnu godinu, ali je ostao dominantno na vrhu ispred Toyote, BMW-a i Škode.
Jedina tržišta na kojima je Volkswagen ostvario rast bila su Sjeverna i Južna Amerika. U Sjevernoj Americi je prodato 592.300 novih automobila, što je povećanje od 18,4%, dok je u Južnoj Americi prodato 479.400 novih automobila, što predstavlja rast od 21,1 posto u komparaciji s godinom prije.
Zanimljiv aspekt izvještaja o prodaji za 2024. godinu je da su 47 posto svih prodatih automobila bili SUV modeli. Volkswagenov najprodavaniji SUV bio je Tiguan, koji je bio i najprodavaniji model marke u 2024. Na evropskom tržištu to je bio T-Roc.
Njemački kolos je također prodao 383.100 električnih automobila prošle godine, što je znatno ispod nivoa zabilježenog 2019. U toj predpandemijskoj godini, koja svima služi za poređenje, električni modeli marke prodati su u 1,35 miliona kopija.
Povezane novosti
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 je uzdanica italijanske marke ove godine
Novi Alfin subkompaktni crossover nudi opciju pogona na sva četiri točka i hibridne tehnologije preuzete od Jeepa Avengera 4xe. Nazvan Junior Ibrida Q4, Alfin crossover postavljen je kao ključni adut Alfe Romeo u 2025. godini.
Renault 5 E-Tech electric je automobil godine 2025.
Renault 5 E-Tech electric i Alpine A290 proglašeni su ''Automobilom godine 2025.'' Rezultati su objavljeni na svečanosti koja se održala na Salonu automobila u Briselu.
Rekordna prodaja Toyote u Evropi
Toyota Motor Europe je imala rekordnu prodaju 1.217.132 vozila u 2024. godini, što je povećanje od 4% u odnosu na prethodnu godinu. Time je četvrtu godinu zaredom Toyota zauzela drugo mjesto najprodavanijih marki osobnih automobila u Evropi.