Prvo novo vozilo koje će španska marka prodavati je Terramar, predviđen za 2024. i nazvan po gradu u kojem je nastala Cupra. Bit će to plug-in hibridni SUV s 4,50 metara dužine, sposoban za autonomiju do 100 kilometara. Bit će to Cuprina verzija Volkswagen Tiguana.
Drugi predstavljeni model je Tavascan, 4,66m dugi konceptni automobil kojeg već prilično dobro poznajemo. Predstavljen još 2019., Tavascan je ustvari ekvivalentan grupacijskim električarima VW ID.6 i Škodi Enyaq Coupe iV. Pretpostavljamo da će trebati više vremena bude tržišno komercijalizovan, jer Volkswagen jednostavno još nema potrebne proizvodne kapacitete za novi EV, da ne spominjemo baterije i poluprovodnike.

Najzanimljiviji UrbanRebel pokazuje model koji je jako bitan za razvoj crossovera u B segmentu. Kada stigne 2025., bit će jedno od prvih vozila koje će imati arhitekturu MEB Small, koju smo donedavno znali kao MEB Lite ili MEB Entry. Cupra navodi da je ovaj simpatični crossover dugačak svega 4,03m i da ima 2,60m dug međuosovinski razmak. UrbanRebel će biti ekvivalent Volkswagenu ID.1., a koncept pokazuje 95% serijskog modela.
Cupra UrbanRebel bit će maleni crossover s prednjim pogonom. S električnim motorom koji isporučuje 225 KS biće sposoban za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi (kao Polo GTI), a Španci navode da bi baterija trebala biti dovoljna za autonomiju od oko 440 kilometara. Očekuje se da će koštati manje od 25.000 eura, a proizvodit će se lokalno u tvornici u Martorellu.
Povezane novosti
Od "kineskih hitova" do preuzimanja vodeće uloge u autoindustriji
S novom pojavom kineskih automobila, etablirani brendovi su podsmjehom komentarisali da će te biti novi "kineski hitovi" za tržišta u razvoju. Međutim, danas evropske marke gutaju gnedle, jer Kinezi sve lakše i češće nalaze put do kupaca.
Koje automobile su kupovali Evropljani: Volkswagen na prvom mjestu
Prema najnovijim podacima koje je dalo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), Evropljani su registrovali preko 1,3 miliona Volkswagen jedinica u prvih 11 mjeseci godine. Toyota je druga, a Škoda odlična treća.
Rekordna prodaja marke MG u Evropi uz povećanje od 30 posto
Britanski brend MG, u vlasništvu kineskog SAIC-a, zabilježio je rekordnu prodaju u 2025. godini, prodavši više od 300.000 jedinica u Evropi. U poređenju s istim periodom 2024. godine, govorimo o povećanju od 30 posto.