Prvo novo vozilo koje će španska marka prodavati je Terramar, predviđen za 2024. i nazvan po gradu u kojem je nastala Cupra. Bit će to plug-in hibridni SUV s 4,50 metara dužine, sposoban za autonomiju do 100 kilometara. Bit će to Cuprina verzija Volkswagen Tiguana.
Drugi predstavljeni model je Tavascan, 4,66m dugi konceptni automobil kojeg već prilično dobro poznajemo. Predstavljen još 2019., Tavascan je ustvari ekvivalentan grupacijskim električarima VW ID.6 i Škodi Enyaq Coupe iV. Pretpostavljamo da će trebati više vremena bude tržišno komercijalizovan, jer Volkswagen jednostavno još nema potrebne proizvodne kapacitete za novi EV, da ne spominjemo baterije i poluprovodnike.
Najzanimljiviji UrbanRebel pokazuje model koji je jako bitan za razvoj crossovera u B segmentu. Kada stigne 2025., bit će jedno od prvih vozila koje će imati arhitekturu MEB Small, koju smo donedavno znali kao MEB Lite ili MEB Entry. Cupra navodi da je ovaj simpatični crossover dugačak svega 4,03m i da ima 2,60m dug međuosovinski razmak. UrbanRebel će biti ekvivalent Volkswagenu ID.1., a koncept pokazuje 95% serijskog modela.
Cupra UrbanRebel bit će maleni crossover s prednjim pogonom. S električnim motorom koji isporučuje 225 KS biće sposoban za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi (kao Polo GTI), a Španci navode da bi baterija trebala biti dovoljna za autonomiju od oko 440 kilometara. Očekuje se da će koštati manje od 25.000 eura, a proizvodit će se lokalno u tvornici u Martorellu.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.