Nova Frontera, koja će biti predstavljena kasnije ove godine, zabavan je automobil s pametnim i funkcionalnim karakteristikama. Novi model također usvaja novu robusnu interpretaciju Opelove filozofije odvažnog i besprijekornog dizajna i prvi je automobil ovog njemačkog proizvođača s novim Opelovim znakom „munje“ . Nova Frontera bit će dostupna kao električno vozilo s baterijom od samog dolaska na tržište.
Glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl: „Naziv Frontera savršeno odgovara našem novom uzbudljivom SUV-u. Krasit će ga samouvjeren karakter i bit će pozicioniran u samo središte tržišta.”
Nova Opel Frontera nudi iznimno puno prostora i svestranost u pogledu upotrebe pa će nesumnjivo privući ljude koji vode aktivne živote i kupce s velikim porodicama. Novi će model također nastaviti Opelovu dugogodišnju tradiciju nuđenja pristupačne mobilnosti širokom krugu kupaca zahvaljujući atraktivnim cijenama.
Dolazak nove električne Frontere s baterijom i predstavljanje potpuno električne verzije nove generacije Grandlanda, koje je također zakazano za ovu godinu, označavaju važnu prekretnicu u transformaciji proizvođača iz Rüsselsheima u potpuno električni brend. Opel će od tog trenutka nuditi najmanje jedan električni model kod svakog automobila.
Ponuda Opelovih električnih modela s baterijom i dodatkom Electric u nazivu trenutno uključuje četverocikl Rocks, zatim automobile Corsa, Mokka i Astra, kao i nove modele vozila za prevoz putnika Combo i Zafira. Osim toga, verzije električnih vozila s baterijom za cijelu ponudu lakih komercijalnih vozila uključuje modele Combo Electric, te novi Vivaro Electric i Movano Electric koji će biti dostupni uskoro.
Opel će otkriti prve fotografije i detaljnije informacije o novoj Fronteri u nadolazećim sedmicama. Tada ćemo znati više o povratku modernog „terenca“ koji se proslavio 90-tih godina prošlog vijeka. Vjerovatno će od svega ostati samo ime.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.