Po prvi put kupci jedne Alfe mogu kupiti model koji se priključuje na električnu mrežu za punjenje baterije koja omogućuje do 80 km vožnje na čistu struju. Nazvan Tonale Plug-In Hybrid Q4, to je također jedini način da kupite Tonale s pogonom na sve točkove, barem u Evropi, gdje je ovaj automobil upravo krenuo u prodaju uz postojeći blagi hibrid s prednjim pogonom.
Alfa je već objavila neke pojedinosti o novom plug-in hibridnom modelu na globalnom predstavljanju Tonalea ranije ove godine. Međutim, Alfa je sad izašla sa potpunom specifikacijom. Verzija sa oznakom Q4 koristi redni četverocilindarski benzinski motor koji pokreće samo prednje točkove. Snaga i moment električnog motora koji se napaja iz 15,5 kWh baterije, na zadnju osovinu se prenosi preko automatskog mjenjača sa šest stepeni prenosa, odnosno Tonale tada posjeduje pogon na sva četiri točka. To je evolucija sistema ugrađenog u verziju Jeep Compassa 4XE za evropsko tržište, koji upravo dijeli platformu s Tonaleom.
Ispod prednjeg poklopca smješten je 1,3-litreni motor od 180 KS za pogon prednjeg para točkova, dok zadnju osovinu pokreće električni motor od 90 KW (122 KS) za ukupnu kombinovanu snagu od 280 konja. Tonale Q4 do stotke stiže za 6,2 sekunde, što je brže za 2,5 sekunde blagog hibrida sa 160 KS. Naravno, Tonale PHEV će postići krajnjih 206 km/h u hibridnom načinu rada ili 135 km/h samo na struju.
Potencijalnim kupcima vjerovatno je važnije to što Q4 ima električni domet od preko 80 km prema WLTP gradskom ciklusu i više od 600 km ukupne autonomije kada se koriste oba izvora napajanja. Na standardnom punjaču od 7,4 kW baterija se puni za manje od 2,5 sata.
S početnom cijenom od 42.950 eura, za sada je Tonale Q4 PHEV najavljen samo za evropsko tržište. No, s obzirom na način na koji se tržište kreće prema elektrifikaciji, čini se sasvim izvjesnim da će PHEV konačno preći Atlantik, i to vjerovatno – na Alfinu ljutnju – zajedno s PHEV verzijom svog brata Dodge Horneta.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.