Njemački proizvođač objavio je financijske rezultate za prvo polugodište ove godine. Kako prenosi rumunska Economica, novi rezultati pokazuju da je prodaja proizvođača iz Wolfsburga na svjetskom tržištu porasla za 12,8% u poređenju s istim razdobljem iz 2022. godine. Konkretno, njemačka marka je u prvom polugodištu ove godine prodala čak 4,37 miliona automobila globalno.
Na zapadnoevropskom tržištu Volkswagen je u prvom polugodištu zabilježio rast za 27 posto, odnosno prodato je čak 1,64 miliona automobila. Ako posmatramo Kinu, kao jedno od najvažnijih tržišta za njemačkog diva koji na tamošnjem tržištu ''nastupa'' u sklopu SAIC Motor korporacije, prodaja je pala za 1,2% ako poredimo isti period tekuće u odnosu na 2022. godinu.
Povećanje prodaje prvenstveno je rezultat bolje ponude komponenti usred završetka globalne krize s poluprovodnicima. U junu je, naprimjer, Volkswagen zabilježio rast od 5,7% u poređenju s istim mjesecom 2022., a u maju je njemačka marka zabilježila rast od čak 16 posto u odnosu na 2022. na globalnoj razini.
Na evropskom tržištu prodaju Volkswagena predvodi T-Roc ispred Golfa.
Povezane novosti
Ford slavi 60 godina kultnog Mustanga
Kultni Mustang nastao je 1964., u godini kada je Cassius Clay postao Muhammad Ali, Martin Luther King dobio Nobelovu nagradu za mir, a Beatlesi izazvali ludnicu kada su prvi put stigli u Ameriku. U svemu tome je rođen model koji je postao prava legenda.
Citroen počeo primati narudžbe za novu generaciju C3 i e-C3
Poznate su cijene za novi C3 na bh. tržištu, koji će pored benzinske po prvi put biti dostupan u električnoj verziji. Osnovni benzinac sa 100 KS starta s cijenom od 30.992 KM, dok elektična varijanta ima početnu cijenu od 47.517 KM bez subvencije.
Opel predstavlja novu generaciju Grandlanda
Druga generacija Grandlanda veliki je korak naprijed za Opel koji želi elektromobilnost učiniti još privlačnijom. Radi se o prvom Opelovom modelu koji se temelji na Stellantis STLA Medium platformi za električna vozila.