Procurile nove slike buduće Lancije Ypsilon
Na internetu su se pojavile nove slike buduće Lancie Ypsilon. Talijanski model će debitovati u februaru 2024., a bit će to prvi elektrifikovani Ypsilon koji će se temeljiti na platformi Stellantis grupacije s Peugeotom 208 na čelu.
Četvrta generacija jedinog postojećeg modela slavne Lancije Ypsilon samo što nije aterirala na tržište. Zvanično se očekuje da će nova generacija Ypsilona debitovati u februaru iduće godine. Nedavno su Talijani objavili prvu sliku iz unutrašnjosti, na kojoj su se mogli vidjeti neki od detalja novog multimedijalnog sistema, a slike eksterijera u digitalnim projekcijama već uveliko kruže internetom.
Lancia ipak i dalje drži u tajnosti službeni eksterijer novog Ypsilona, ali čini se da su planovi Talijana okrenuli naglavačke, s obzirom na to da su se na internetu pojavile prve nezvanične slike ovog popularnog modela. Iz ovoga se čini da će novi Ypsilon imati prednji dio inspirisan konceptom Lancia Pu+Ra HPE. Takođe se vidi crni plastični element koji uključuje naziv proizvođača, ali i svjetlosni blokovi podijeljeni na dva dijela. Pozadi se ističu okrugla zadnja svjetla, sa svijetlećim potpisom u obliku slova Y. Ukupno, vidi se da je u pitanju prepakovana karoserija Peugeota 208, koji će poslužiti kao navjeći donator u produženju vrste popularne Talijanke.
S obzirom da će kao dio najveće svjetske grupacije Stellantis dobiti modularnu eCMP platformu za mala vozila s prednjim pogonom, na kojoj je bazirano niz drugih automobila različitih marki (P208, Opel Corsa, Opel Mokka, Citroen C4, Jeep Avenger, DS3 Crossback…), nova generacija Lancije Ypsilon će od početka biti dostupna sa hibridnim motorima, ali i u čisto električnoj verziji. Električna varijanta će naslijediti provjereni paket sa elektromotorom od 156 KS i baterijom kapaciteta od 51 kWh, što je dovoljno za autonomiju od oko 400 kilometara.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.