Popularni Volkswagen Caddy dostupan i kao plug-in hibrid
VW proširuje ponudu modela Caddy i liniji pogonskih motora pridružuje plug-in hibrid. Sa upotrebljivim kapacitetom baterije od 19,7 kWh u čisto električnom načinu rada, e-Hybrid ima domet do 122 kilometra i može se puniti na brzom punjaču do 50 kW snage.
Osnova pogonskog sklopa je 1,5-litarski TSI benzinac sa 115 KS. U kombinaciji sa električnim motorom, Caddy e-Hybrid ima sistemsku snagu od 150 KS. Snaga se prenosi preko šestostepenog mjenjača s dvostrukim kvačilom.
Klikom na displej, vozač može odlučiti kada će voziti isključivo na struju - na primjer, odmah na početku putovanja, usred putovanja ili samo kada je vozilo blizu svog odredišta. U putničkoj verziji, Volkswagen Caddy e-Hybrid dostiže maksimalnu brzinu od 183 km/h, a u teretnoj Cargo sa dva sjedišta dostiže 181 km/h. Oba su dostupna i kao Maxi s većim međuosovinskim rastojanjem.
Svi Caddyji će u budućnosti biti standardno opremljeni digitalnom instrument tablom, prepoznavanjem saobraćajnih znakova, tempomatom, pomoći pri parkiranju i detekcijom pažnje i umora. Cargo verzije će imati dodatne sisteme, kao što su dodatni bočni zračni jastuci i, multifunkcionalna kamera, indikator pritiska u gumama, pomoć u traci i prednja asistencija s detekcijom pješaka i biciklista.
U cjenovniku na njemačkom tržištu, Cargo e-Hybrid je dostupan po ulaznoj neto cijeni od 36.985 eura, dok putnička Caddy e-Hybrid verzija starta od 44.566 eura.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.