Kažu da se novac ne može ponijeti u grob, a bogati jednako kao i siromašni završe jednog dana pod zemljom. No, razlika je u gracioznosti i stilu s kojim pokojnik odlazi na vječni počinak. Već smo imali Porsche Panameru ili električne automobile pretvorene u mrtvačka kola koji su izgledali prilično luksuzno, ali iskreno, šta se može mjeriti s Rolls-Royceom?
Oni koji su ga za života mogli sebi priuštiti, onda mogu na vječni počinak otići u istom - razmetljivom stilu. Talijanski proizvođač karoserija Biemme Special Cars sada uključuje "Ghoster", adekvatno prilagođeni Rolls-Royce Ghost, u svoj portfolio.
Sprijeda nije bilo potrebe ništa mijenjati. Začudo, ni prostor ni luksuzno opremljena kabina nisu pogođeni preradom. To znači da preživjeli koji prate preminulog na sprovodu mogu uživati u istoj udobnosti kao u potpuno normalnom Ghostu. To podrazumjeva vrhunsku izolaciju putničkog prostora, kožu boje konjaka u kombinaciji s pločama od briar drveta, stolove za brze obroke i mini-bar u slučaju da trebate utopiti svoju tugu prije ceremonije. Pripremljenu playlistu možete slušati preko 1300 W sistema sa 18 zvučnika.
Zahvaljujući znatno produženom međuosovinskom razmaku, bilo je lako moguće dizajnirati zadnji dio nezavisno od ostatka automobila. Zadnji dio se sastoji se od cjevastog čeličnog okvira sa ogromnim ostakljenjem. Platforma za utovar kovčega je električno kontrolisana i okružena je toplom ambijentalnom rasvjetom nakon što se kovčeg postavi na mjesto. S obzirom da se ovdje nikome neće žuriti, 12-cilindraš pod prednjim poklopcem sa zapreminom od 6,75 litara ostaje u fabričkom izdanju. Njegovih 571 KS s 850 Nm momenta više je nego dovoljno za posljednju vožnju.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.