Četiri mjeseca nakon početka proizvodnje verzija s motorima na unutrašnje sagorijevanje, britanski proizvođač započeo je s proizvodnjom i električne izvedbe Mini Countrymana. Električni Mini Countryman također se proizvodi u tvornici u BMW-ovoj tvornici u Leipzigu u Njemačkoj, paralelno sa BMW serijom 1, serijom 2 Active Tourer i serijom 2 Gran Coupe.
Električni Mini Countryman trenutno je dostupan u dvije verzije: Countryman E sa snagom elektromotora od 204 KS i Countryman SE ALL4, s pogonom na sve točkove i elektromotorima od 313 KS. Zajedno s početkom proizvodnje novog modela, BMW-ova tvornica u Leipzigu počela je proizvoditi i visokonaponske baterije za sve svoje električne modele.
Kada je riječ o ovom novajliji, prije svega, mora se reći da je britanski kultni model narastao u odnosu na prethodnika. Dug je 4.433 mm, širok 1.843 mm i visok 1.656 milimetara. Kao rezultat povećanja gabarita, putnici imaju više prostora u putničkom prostoru, a prtljažnik nudi zapreminu do makismalno 1.450 litara.
Po pitanju kapaciteta baterije, u ponudi je jedna baterija od 66,5 kWh, s kojim Countryman može preći do 433 kilometra. Ako se puni na brzoj stanici snage 130 kW, punjenje od 10-80 posto baterije traje manje od 30 minuta.
Novi električni Mini Countryman već je dostupan za naruždbe u Evropskoj uniji. Ulazna verzija, Countryman E kreće s cijenom od od 40.700 eura, dok Countryman SE ALL4 starta s cijenom od 46.800 eura. Ako poredimo cijene baterijskih i verzija sa SUS motorima, zanimljivo da je osnovni benzinac povoljniji od električnog modela 3.600, a jednako opremljeni dizelski Countryman svega 600 eura.
Povezane novosti

Nema zime za benzince, novi BMW M3 će koristiti motor sa šest cilindara
Mnogo se nagađalo o sljedećem BMW-u M3. Znamo da će biti električni, sa 800-voltnom arhitekturom koja će isporučivati preko 700 KS. Ipak, u ponudi će i dalje ostati šestocilindarski benzinac.

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.