Četiri mjeseca nakon početka proizvodnje verzija s motorima na unutrašnje sagorijevanje, britanski proizvođač započeo je s proizvodnjom i električne izvedbe Mini Countrymana. Električni Mini Countryman također se proizvodi u tvornici u BMW-ovoj tvornici u Leipzigu u Njemačkoj, paralelno sa BMW serijom 1, serijom 2 Active Tourer i serijom 2 Gran Coupe.
Električni Mini Countryman trenutno je dostupan u dvije verzije: Countryman E sa snagom elektromotora od 204 KS i Countryman SE ALL4, s pogonom na sve točkove i elektromotorima od 313 KS. Zajedno s početkom proizvodnje novog modela, BMW-ova tvornica u Leipzigu počela je proizvoditi i visokonaponske baterije za sve svoje električne modele.
Kada je riječ o ovom novajliji, prije svega, mora se reći da je britanski kultni model narastao u odnosu na prethodnika. Dug je 4.433 mm, širok 1.843 mm i visok 1.656 milimetara. Kao rezultat povećanja gabarita, putnici imaju više prostora u putničkom prostoru, a prtljažnik nudi zapreminu do makismalno 1.450 litara.
Po pitanju kapaciteta baterije, u ponudi je jedna baterija od 66,5 kWh, s kojim Countryman može preći do 433 kilometra. Ako se puni na brzoj stanici snage 130 kW, punjenje od 10-80 posto baterije traje manje od 30 minuta.
Novi električni Mini Countryman već je dostupan za naruždbe u Evropskoj uniji. Ulazna verzija, Countryman E kreće s cijenom od od 40.700 eura, dok Countryman SE ALL4 starta s cijenom od 46.800 eura. Ako poredimo cijene baterijskih i verzija sa SUS motorima, zanimljivo da je osnovni benzinac povoljniji od električnog modela 3.600, a jednako opremljeni dizelski Countryman svega 600 eura.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.