Četiri mjeseca nakon početka proizvodnje verzija s motorima na unutrašnje sagorijevanje, britanski proizvođač započeo je s proizvodnjom i električne izvedbe Mini Countrymana. Električni Mini Countryman također se proizvodi u tvornici u BMW-ovoj tvornici u Leipzigu u Njemačkoj, paralelno sa BMW serijom 1, serijom 2 Active Tourer i serijom 2 Gran Coupe.
Električni Mini Countryman trenutno je dostupan u dvije verzije: Countryman E sa snagom elektromotora od 204 KS i Countryman SE ALL4, s pogonom na sve točkove i elektromotorima od 313 KS. Zajedno s početkom proizvodnje novog modela, BMW-ova tvornica u Leipzigu počela je proizvoditi i visokonaponske baterije za sve svoje električne modele.
Kada je riječ o ovom novajliji, prije svega, mora se reći da je britanski kultni model narastao u odnosu na prethodnika. Dug je 4.433 mm, širok 1.843 mm i visok 1.656 milimetara. Kao rezultat povećanja gabarita, putnici imaju više prostora u putničkom prostoru, a prtljažnik nudi zapreminu do makismalno 1.450 litara.
Po pitanju kapaciteta baterije, u ponudi je jedna baterija od 66,5 kWh, s kojim Countryman može preći do 433 kilometra. Ako se puni na brzoj stanici snage 130 kW, punjenje od 10-80 posto baterije traje manje od 30 minuta.
Novi električni Mini Countryman već je dostupan za naruždbe u Evropskoj uniji. Ulazna verzija, Countryman E kreće s cijenom od od 40.700 eura, dok Countryman SE ALL4 starta s cijenom od 46.800 eura. Ako poredimo cijene baterijskih i verzija sa SUS motorima, zanimljivo da je osnovni benzinac povoljniji od električnog modela 3.600, a jednako opremljeni dizelski Countryman svega 600 eura.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.