Panasonic namjerava utrostručiti ili učetverostručiti proizvodni kapacitet baterija za električna vozila u svim svojim pogonima do fiskalne 2028. godine sa trenutnog nivoa od 50 gigavat-sati godišnje, izvještava Nikkei Asia. Ovaj plan predviđa instaliranje dvije proizvodne linije u tvornici baterijskih komponenti u Japanu u fiskalnoj 2023. godini. Samo ovo ulaganje vrijedno je 580 miliona dolara.
S druge strane, razumije se da su sve veći zahtjevi od Tesle za proizvodnjom baterijskih sklopova bili glavni čimbenik u odluci da se osnuje ova tvornica u SAD-u. Kao najveća privatna investicija u povijesti Kanzasa i jedna od najvećih tvornica za proizvodnju baterija za električna vozila te vrste u zemlji, ovaj će projekt biti izuzetno bitan za ekonomiju obje države osiguravajući veliki broj visokokvalitetnih radnih mjesta za stanovnike Kanzasa.
Panasonic, također zajedno s Teslom, trenutno upravlja Gigatvornicom u Nevadi. U taj objekat uloženo je približno 1,46 milijardi dolara.
Brojni proizvođači baterija i automobila objavili su planove za osnivanje novih tvornica širom Sjedinjenih Država posljednjih mjeseci. Na primjer, LG i General Motors zajedno će potrošiti 2,6 milijardi dolara na novu tvornicu baterija u Michiganu. LG Energy Solution također će uložiti 1,4 milijarde dolara u izgradnju nove tvornice baterija u Arizoni. Ta tvornica će započeti s proizvodnjom 2024. godine i imati će kapacitet za proizvodnju 11 gigavat-sati baterijskih ćelija svake godine.
Kineski gigant baterijskih sklopova CATL također želi uspostaviti tvornicu baterija u SAD-u za snadbijevanje kompanija poput Forda i BMW-a. Hyundai je također nedavno najavio da planira uložiti približno 5,54 milijarde dolara u državu Georgiju za uspostavu namjenskih pogona za proizvodnju električnih vozila i baterija.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.