Ovo je novi VW Golf GTI Clubsport, razvija 300 KS i postiže skoro 270 km/h
Njemački proizvođač automobila objavio je prve slike i informacije o novom Golfu GTI Clubsport. Ispod haube se nalazi 2.0-litarski turbak s 300 konjskih snaga, koji postiže maksimalnu brzinu od 267 km/h, ali uz opcioni Race paket.
Kao što je i obećao, Volkswagen je predstavio novi Golf GTI Clubsport na 24-satnoj trci u Nurburgringu. Novi model dolazi s brojnim suptilnim promjenama u odnosu na obični GTI, ali performanse ga stavljaju bliže vrhunskoj izvedbi Golf R.
Prije svega, malo je izmijenjen prednji spojler, nešto agresivniji od Golfa GTI, 18-inčni točkovi su standard (19-inčne felge su opcija), odzada je istaknut dvobojni krovni spojler, dok sjajno crni difuzor zraka i Akrapovič izduvni sistem stižu takođe opciono. Potonji je dio Race paketa, koji dodaje posebnu grafiku na instrumentima, ali i povećanu maksimalnu brzinu na skoro 270 km/h.
Nijemci su za unutrašnjost pripremili presvlake od ArtVeloursa. Sportska sjedišta su identična onima na standradnom Golfu GTI. Akcent je na specijalnom režimu rada motora, novom 12,9-inčnom centralnom ekranu i virtuelnom asistentu s ChatGPT integracijom.
Ispod haube ostaje poznati 2,0-litarski turbo motor sa četiri cilindra, koji i dalje razvija okrugle vrijednosti. Snaga je 300 KS, a moment 400 Nm, što je dovoljno da do 100 km/h GTI pojuri za svega 5,6 sekundi.
Sa odabranim Race paketom, igla na brzinomjeru može dostići podiok od 267 km/h, što znači da je riječ o najbržem Golfu s prednjim pogonom u istoriji ovog modela. Jedini mjenjač koji je dostupan u ovom paketu je 7-brzinski DSG automatik s dvostrukim kvačilom.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.