Ovo je novi VW Golf GTI Clubsport, razvija 300 KS i postiže skoro 270 km/h
Njemački proizvođač automobila objavio je prve slike i informacije o novom Golfu GTI Clubsport. Ispod haube se nalazi 2.0-litarski turbak s 300 konjskih snaga, koji postiže maksimalnu brzinu od 267 km/h, ali uz opcioni Race paket.
Kao što je i obećao, Volkswagen je predstavio novi Golf GTI Clubsport na 24-satnoj trci u Nurburgringu. Novi model dolazi s brojnim suptilnim promjenama u odnosu na obični GTI, ali performanse ga stavljaju bliže vrhunskoj izvedbi Golf R.
Prije svega, malo je izmijenjen prednji spojler, nešto agresivniji od Golfa GTI, 18-inčni točkovi su standard (19-inčne felge su opcija), odzada je istaknut dvobojni krovni spojler, dok sjajno crni difuzor zraka i Akrapovič izduvni sistem stižu takođe opciono. Potonji je dio Race paketa, koji dodaje posebnu grafiku na instrumentima, ali i povećanu maksimalnu brzinu na skoro 270 km/h.
Nijemci su za unutrašnjost pripremili presvlake od ArtVeloursa. Sportska sjedišta su identična onima na standradnom Golfu GTI. Akcent je na specijalnom režimu rada motora, novom 12,9-inčnom centralnom ekranu i virtuelnom asistentu s ChatGPT integracijom.
Ispod haube ostaje poznati 2,0-litarski turbo motor sa četiri cilindra, koji i dalje razvija okrugle vrijednosti. Snaga je 300 KS, a moment 400 Nm, što je dovoljno da do 100 km/h GTI pojuri za svega 5,6 sekundi.
Sa odabranim Race paketom, igla na brzinomjeru može dostići podiok od 267 km/h, što znači da je riječ o najbržem Golfu s prednjim pogonom u istoriji ovog modela. Jedini mjenjač koji je dostupan u ovom paketu je 7-brzinski DSG automatik s dvostrukim kvačilom.
Povezane novosti
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.
Kriza pogađa i pristupačne marke: Dacia želi smanjiti proizvodnju od iduće godine
Dacia bi mogla smanjiti proizvodnju automobila u fabrici Mioveni počevši od 2026. godine. Ova odluka dolazi usred pada potražnje za novim automobilima na evropskom tržištu.