Ovo je novi VW Golf GTI Clubsport, razvija 300 KS i postiže skoro 270 km/h
Njemački proizvođač automobila objavio je prve slike i informacije o novom Golfu GTI Clubsport. Ispod haube se nalazi 2.0-litarski turbak s 300 konjskih snaga, koji postiže maksimalnu brzinu od 267 km/h, ali uz opcioni Race paket.
Kao što je i obećao, Volkswagen je predstavio novi Golf GTI Clubsport na 24-satnoj trci u Nurburgringu. Novi model dolazi s brojnim suptilnim promjenama u odnosu na obični GTI, ali performanse ga stavljaju bliže vrhunskoj izvedbi Golf R.
Prije svega, malo je izmijenjen prednji spojler, nešto agresivniji od Golfa GTI, 18-inčni točkovi su standard (19-inčne felge su opcija), odzada je istaknut dvobojni krovni spojler, dok sjajno crni difuzor zraka i Akrapovič izduvni sistem stižu takođe opciono. Potonji je dio Race paketa, koji dodaje posebnu grafiku na instrumentima, ali i povećanu maksimalnu brzinu na skoro 270 km/h.
Nijemci su za unutrašnjost pripremili presvlake od ArtVeloursa. Sportska sjedišta su identična onima na standradnom Golfu GTI. Akcent je na specijalnom režimu rada motora, novom 12,9-inčnom centralnom ekranu i virtuelnom asistentu s ChatGPT integracijom.
Ispod haube ostaje poznati 2,0-litarski turbo motor sa četiri cilindra, koji i dalje razvija okrugle vrijednosti. Snaga je 300 KS, a moment 400 Nm, što je dovoljno da do 100 km/h GTI pojuri za svega 5,6 sekundi.
Sa odabranim Race paketom, igla na brzinomjeru može dostići podiok od 267 km/h, što znači da je riječ o najbržem Golfu s prednjim pogonom u istoriji ovog modela. Jedini mjenjač koji je dostupan u ovom paketu je 7-brzinski DSG automatik s dvostrukim kvačilom.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.