Kod Citroena nas više ništa ne može iznenaditi, pa ni ovaj pomalo oblikom čudni model. Pozicioniran između C4 i C5X, ovaj model ima ulogu da doprinese rastu prodaje i širenju na tržišta koja se sve više okreću struji i to je temeljni cilj marke. Francuski proizvođač automobila nudi e-C4 X s nultom emisijom u četiri nivoa opreme: Feel, Feel Pack, Shine i Shine Pack, s početnom cijenom od 41.900 eura (cijena u Francuskoj bez subvencije) i bogatim paketima opreme.
Dizajn mu je citroenovski avangardan i elegantan. U pitanju je nekakav miks između 4,6 metara duge limuzine i SUV-a sa klirensom manjim od 16 cm. Njegov stil direktan je odgovor na Renaultov Conquest. Električni C4 X kao takav bi trebao biti meta kupcima koji traže pristupačno i udobno vozilo koje može biti zamjena i kompaktima i SUV-ovima, koristeći sve prednosti električnog pogona.
Sve verzije Citroenovog električnog crossovera nude se s jednim motorom snage 100 kW / 136 KS, te jednom baterijom kapaciteta 50 kWh. Kada je potpuno napunjena, omogućava autonomiju 357 km u kombinovanom ciklusu, a ponovno punjenje baterije na Wall Box punjaču od 7 kW traje 7,5 sati. Punjenje od 0 do 80% traje oko 30 minuta, zahvaljujući brzom punjenju od 100 kW koje je takođe podržano. Svaki e-C4 X Electric dolazi s jednofaznim ugrađenim punjačem od 7,4 kW i kablom za punjenje Tip 2 Model 3.
Citroen nije zaboravio kupce sklone klasičnim motorima, nastavljajući sa svojom politikom ponude sve tri dostupne opcije motorizacije: benzin, dizel i električni. U ponudi s oznakom C4 X ponuđeni su standardni PureTech 1,2-litreni turbobenzinci i 1.5 BlueHDi dizel, po značajno nižim cijenama od električnog modela, budući da ulazni benzinac starta od 27.100 eura.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.