Kod Citroena nas više ništa ne može iznenaditi, pa ni ovaj pomalo oblikom čudni model. Pozicioniran između C4 i C5X, ovaj model ima ulogu da doprinese rastu prodaje i širenju na tržišta koja se sve više okreću struji i to je temeljni cilj marke. Francuski proizvođač automobila nudi e-C4 X s nultom emisijom u četiri nivoa opreme: Feel, Feel Pack, Shine i Shine Pack, s početnom cijenom od 41.900 eura (cijena u Francuskoj bez subvencije) i bogatim paketima opreme.
Dizajn mu je citroenovski avangardan i elegantan. U pitanju je nekakav miks između 4,6 metara duge limuzine i SUV-a sa klirensom manjim od 16 cm. Njegov stil direktan je odgovor na Renaultov Conquest. Električni C4 X kao takav bi trebao biti meta kupcima koji traže pristupačno i udobno vozilo koje može biti zamjena i kompaktima i SUV-ovima, koristeći sve prednosti električnog pogona.
Sve verzije Citroenovog električnog crossovera nude se s jednim motorom snage 100 kW / 136 KS, te jednom baterijom kapaciteta 50 kWh. Kada je potpuno napunjena, omogućava autonomiju 357 km u kombinovanom ciklusu, a ponovno punjenje baterije na Wall Box punjaču od 7 kW traje 7,5 sati. Punjenje od 0 do 80% traje oko 30 minuta, zahvaljujući brzom punjenju od 100 kW koje je takođe podržano. Svaki e-C4 X Electric dolazi s jednofaznim ugrađenim punjačem od 7,4 kW i kablom za punjenje Tip 2 Model 3.
Citroen nije zaboravio kupce sklone klasičnim motorima, nastavljajući sa svojom politikom ponude sve tri dostupne opcije motorizacije: benzin, dizel i električni. U ponudi s oznakom C4 X ponuđeni su standardni PureTech 1,2-litreni turbobenzinci i 1.5 BlueHDi dizel, po značajno nižim cijenama od električnog modela, budući da ulazni benzinac starta od 27.100 eura.
Povezane novosti
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.
Škoda proizvela milion baterija u fabrici u Mladoj Boleslavi
Češki proizvođač automobila dostigao je prekretnicu od milion baterija za električne automobile proizvedenih u svojoj fabrici u Mladoj Boleslavi, koja takođe proizvodi baterije za sve električne modele u okviru Volkswagen grupe.