Novi prodajno-servisni centar Porsche Sarajevo i zvanično počeo sa radom
Porsche Sarajevo je maloprodaja kompanije Porsche BH, koja u svom portfoliju ima brendove Volkswagen putnička i privredna vozila, Audi, SEAT, CUPRA, Škoda i Porsche, a posluje kao dio najvećeg evropskog automobilskog koncerna, Porsche Holding iz Salzburga.
Novi objekat na lokaciji u Blažuju, čiji je investitor Porsche Holding iz Salzburga, svečano je otvoren 19.09.2024. godine.
Ovaj centar će klijentima pružiti poboljšano iskustvo s naprednom tehnologijom i širim spektrom usluga. Kupci mogu očekivati besprijekornu kombinaciju prodaje, servisa i podrške na jednom mjestu, što olakšava i čini praktičnijim upravljanje njihovim automobilskim potrebama.
Bitno je naglasiti i da je ovo najveći centar u okviru Porsche Holding grupacije koja posluje u 28 zemalja svijeta. Također, ovo je jedini centar koji pod jednim krovom okuplja prodajne salone svih marki, kao i servisnu radionicu, limariju i lakirnicu.
Cilj izgradnje centra bio je pružiti efikasno i pojednostavljeno korisničko iskustvo. Zahvaljujući ovoj integraciji, klijenti mogu obaviti sve na jednom mjestu – od kupovine i finansiranja vozila do održavanja i popravki. Fokus investicije je usklađivanje s najnovijim standardima proizvođača, osiguravajući usklađenost s najvišim industrijskim zahtjevima. Također, projektom je demonstrirano da se i u BiH mogu realizovati projekti koje viđate u Njemačkoj ili Austriji. Dvocifrena milionska investicija u eurima pokazuje posvećenost kompanije razvoju ekonomije regije i napretku automobilske industrije u Bosni i Hercegovini.
Realizacijom ovog projekta reinvestirano je više sredstava u Bosnu i Hercegovinu nego što je ostvareno u periodu od 2015. godine do danas. Objekat svjedoči da Bosna i Hercegovina može postići ovaj nivo razvoja, čineći je atraktivnom za velike investicije. Iz kompanije ističu da će ovim primjerom potaknuti i druge domaće i strane kompanije da reinvestiraju svoj profit i iskoriste potencijale koje ova zemlja nudi.
Ova izgradnja predstavlja i značajan napredak u ESG pristupu Volkswagen Grupe i strategiji održivosti Porsche Holdinga Salzburg. Srž novog centra je održivost. Za grijanje i hlađenje objekta ugrađena je složena struktura koju čini 46 kilometara cijevi ugrađenih ispod poda kompletnog objekta. Postavljeno je i 1785 registara u dva nivoa ispod objekta i sistem se, kao takav, kombinovan sa toplotnim pumpama, po prvi put implementira u BiH. Sistem koristi geotermalnu toplotu, ubacuje je u sistem grijanja i hlađenja.
Instaliran je i fotonaponski sistem koji pokriva 2.200 kvadratnih metara, s godišnjim kapacitetom od 430MWh. Ovaj sistem može zadovoljiti više od polovine energetskih potreba centra. Integrisane su najmodernije tehnologije, uključujući inteligentni sistem za upravljanje ventilacijom, grijanjem i hlađenjem, koji se može kontrolisati i lokalno i na daljinu. Pored toga, implementirani su uređaji za uštedu vode. Autopraonica reciklira vodu, značajno doprinoseći uštedi vode. Uspjeli su u primarnom cilju, a to je smanjenje potrošnje energije. Svi gore navedeni faktori doprinose tome da ovo bude najsavremeniji prodajno-servisni centar u BiH. Ekološki gledano, ovo je najnaprednija trgovačka i servisna građevina u BiH gdje su izložbeni saloni, servisni centar i lakirnica potpuno posvećeni očuvanju okoliša.
Povezane novosti
Seat već započeo s proizvodnjom redizajnirane Ibize i Arone
Španski Seat je zvanično započeo proizvodnju novih redizajniranih Arona i Ibize u svojoj fabrici u Španiji. Oba modela su prošla drugi tretman zatezanja bora.
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.