Novi prodajno-servisni centar Porsche Sarajevo i zvanično počeo sa radom
Porsche Sarajevo je maloprodaja kompanije Porsche BH, koja u svom portfoliju ima brendove Volkswagen putnička i privredna vozila, Audi, SEAT, CUPRA, Škoda i Porsche, a posluje kao dio najvećeg evropskog automobilskog koncerna, Porsche Holding iz Salzburga.
Novi objekat na lokaciji u Blažuju, čiji je investitor Porsche Holding iz Salzburga, svečano je otvoren 19.09.2024. godine.
Ovaj centar će klijentima pružiti poboljšano iskustvo s naprednom tehnologijom i širim spektrom usluga. Kupci mogu očekivati besprijekornu kombinaciju prodaje, servisa i podrške na jednom mjestu, što olakšava i čini praktičnijim upravljanje njihovim automobilskim potrebama.
Bitno je naglasiti i da je ovo najveći centar u okviru Porsche Holding grupacije koja posluje u 28 zemalja svijeta. Također, ovo je jedini centar koji pod jednim krovom okuplja prodajne salone svih marki, kao i servisnu radionicu, limariju i lakirnicu.
Cilj izgradnje centra bio je pružiti efikasno i pojednostavljeno korisničko iskustvo. Zahvaljujući ovoj integraciji, klijenti mogu obaviti sve na jednom mjestu – od kupovine i finansiranja vozila do održavanja i popravki. Fokus investicije je usklađivanje s najnovijim standardima proizvođača, osiguravajući usklađenost s najvišim industrijskim zahtjevima. Također, projektom je demonstrirano da se i u BiH mogu realizovati projekti koje viđate u Njemačkoj ili Austriji. Dvocifrena milionska investicija u eurima pokazuje posvećenost kompanije razvoju ekonomije regije i napretku automobilske industrije u Bosni i Hercegovini.
Realizacijom ovog projekta reinvestirano je više sredstava u Bosnu i Hercegovinu nego što je ostvareno u periodu od 2015. godine do danas. Objekat svjedoči da Bosna i Hercegovina može postići ovaj nivo razvoja, čineći je atraktivnom za velike investicije. Iz kompanije ističu da će ovim primjerom potaknuti i druge domaće i strane kompanije da reinvestiraju svoj profit i iskoriste potencijale koje ova zemlja nudi.
Ova izgradnja predstavlja i značajan napredak u ESG pristupu Volkswagen Grupe i strategiji održivosti Porsche Holdinga Salzburg. Srž novog centra je održivost. Za grijanje i hlađenje objekta ugrađena je složena struktura koju čini 46 kilometara cijevi ugrađenih ispod poda kompletnog objekta. Postavljeno je i 1785 registara u dva nivoa ispod objekta i sistem se, kao takav, kombinovan sa toplotnim pumpama, po prvi put implementira u BiH. Sistem koristi geotermalnu toplotu, ubacuje je u sistem grijanja i hlađenja.
Instaliran je i fotonaponski sistem koji pokriva 2.200 kvadratnih metara, s godišnjim kapacitetom od 430MWh. Ovaj sistem može zadovoljiti više od polovine energetskih potreba centra. Integrisane su najmodernije tehnologije, uključujući inteligentni sistem za upravljanje ventilacijom, grijanjem i hlađenjem, koji se može kontrolisati i lokalno i na daljinu. Pored toga, implementirani su uređaji za uštedu vode. Autopraonica reciklira vodu, značajno doprinoseći uštedi vode. Uspjeli su u primarnom cilju, a to je smanjenje potrošnje energije. Svi gore navedeni faktori doprinose tome da ovo bude najsavremeniji prodajno-servisni centar u BiH. Ekološki gledano, ovo je najnaprednija trgovačka i servisna građevina u BiH gdje su izložbeni saloni, servisni centar i lakirnica potpuno posvećeni očuvanju okoliša.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.