Trenutna generacija Giulije lansirana je 2015. godine i označila je početak nove ere za italijanski brend nakon izuzetnog teškog i sušnog perioda. Ovaj atraktivni model, koji je prošle godine doživio manji redizajn, dobit će novu generaciju u naredne dvije godine. Informaciju je potvrdio Jean-Philippe Imparato, šef Alfa Romea.
Tako će nova generacija Alfa Romeo Giulia, treća po redu ako se uzme u obzir i stara Giulia iz 1962. godine, biti lansirana 2026. Lansiranje će se održati godinu dana nakon što će biti otkrivena nova iteracija SUV-a Stelvio. Oba buduća modela će se proizvoditi u Italiji u fabrici Cassino.
Prema prvim informacijama, sljedeća generacija Alfa Romeo Giulia će biti bazirana na STLA Large platformi, koju dijeli s nekoliko modela Stellantis grupe, uključujući i novi Dodge Charger. Takođe, prema Imparatu, nova Giulia će imati potpuno novi dizajn i bit će opet poseban model, koji će se izdvajati na tržištu u masi klasičnih limuzina.
Za sada iz Alfa Romea nisu dali više detalja o pogonu budućeg modela. No, ono što je poznato, zahvaljujući namjenski prilagođenoj platformi za različite vrste pogonskih agregata, nova Giulia će biti dostupna jednako i s termalnim motorima na unutrašnje sagorijevanje, ali i s električnim pogonom.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.