Trenutna generacija Giulije lansirana je 2015. godine i označila je početak nove ere za italijanski brend nakon izuzetnog teškog i sušnog perioda. Ovaj atraktivni model, koji je prošle godine doživio manji redizajn, dobit će novu generaciju u naredne dvije godine. Informaciju je potvrdio Jean-Philippe Imparato, šef Alfa Romea.
Tako će nova generacija Alfa Romeo Giulia, treća po redu ako se uzme u obzir i stara Giulia iz 1962. godine, biti lansirana 2026. Lansiranje će se održati godinu dana nakon što će biti otkrivena nova iteracija SUV-a Stelvio. Oba buduća modela će se proizvoditi u Italiji u fabrici Cassino.
Prema prvim informacijama, sljedeća generacija Alfa Romeo Giulia će biti bazirana na STLA Large platformi, koju dijeli s nekoliko modela Stellantis grupe, uključujući i novi Dodge Charger. Takođe, prema Imparatu, nova Giulia će imati potpuno novi dizajn i bit će opet poseban model, koji će se izdvajati na tržištu u masi klasičnih limuzina.
Za sada iz Alfa Romea nisu dali više detalja o pogonu budućeg modela. No, ono što je poznato, zahvaljujući namjenski prilagođenoj platformi za različite vrste pogonskih agregata, nova Giulia će biti dostupna jednako i s termalnim motorima na unutrašnje sagorijevanje, ali i s električnim pogonom.
Povezane novosti
Ko su majstori drifta, koji u junu stižu na Red Bull Showrun Sarajevo?
U sklopu spektakularnog događaja Red Bull Showrun, koji će biti održan u Sarajevu 9. juna, pred mnogobrojnom publikom nastupit će i istinski majstori drifta, fenomenalni dvojac Red Bull Driftbrothers.
Atraktivna Ford Puma za najbolju bh. skijašicu Elvedinu Muzaferiju
Elvedina Muzaferija i Grand Automotive iz Sarajeva, uvoznik automobila marke Ford, MG i Chery za BiH, postigli su sporazum o sponzorstvu. Tako će od sada naša najbolja bh. alpska skijašica, voziti atraktivni crossover Ford Pumu.
Kineski brend Hyper koristit će čvrste baterije od 2026. godine
Baterije s čvrstim elektrolitom (solid state) nude brže punjenje, duži životni vijek baterije i potencijalni domet veći od 1000 kilometara. Brend Hyper biti će drugi u Kini koji će ih nakon SAIC-ovog podbrenda IM instalirati u svoja vozila.