Dakle, BMW će također napraviti benzinsku verziju pored električnog modela, a novi detalji nam govore tačno šta bi ga moglo pokretati.
Šef BMW Neue Klasse, Mike Reichelt, razgovarao je s ekipom iz Top Geara kako bi podijelio više detalja o sljedećem M3. Reichelt je rekao da sljedeći M3 neće biti samo "dinamički ultimativni M automobil", već će imati i jedinstveni benzinski motor u poređenju s trenutnim modelom.
"Također ćemo ponuditi M3 s novim tipom šestocilindarskog motora, jer razumijemo da je možda prerano za neke tvrdokorne M fanove da pređu na električna vozila. Ali uvjereni smo da će potpuno električni M3 dostići nove visine i privući nove ciljne grupe, jer će se ponašati potpuno drugačije", rekao je Reichelt.
Aktuelni M3 koristi 3,0-litarski S58 linijski šestocilindarski motor s dva turbopunjača, koji u svojoj najsnažnijoj specifikaciji proizvodi do 523 KS. Postoje razlozi za vjerovanje da bi ovaj ‘novi’ šestocilindarski motor mogao biti hibridna verzija trenutnog S58, ali nećemo znati dok ga ne vidimo. Uprkos tome, trebao bi biti znatno snažniji od trenutne verzije, potencijalno se podudarajući sa 700 KS koje se očekuju u potpuno električnoj varijanti.
A ako ste zabrinuti da će BMW slijediti Mercedes-Benz u smanjenju svojih performansnih motora, ne brinite. Kompanija je već izjavila da bi se neće baviti prelaskom na četverocilindarski motor u M3.
Sljedeći M3 će također predstaviti BMW-ov novi sistem kontrole performansi "Heart of Joy", prvi put otkriven u konceptu Vision Driving Experience. Sistem Heart of Joy integriše kontrole za mjenjač, kočenje, rekuperaciju, punjenje i upravljanje u jednu jedinicu koja obrađuje informacije 10 puta brže od prethodnih sistema. Ukratko, BMW obećava "izuzetnu preciznost".
Reichelt naglašava važnost dinamike u potpuno električnom M3, ne samo performansi na pravoj liniji:
"Više se ne radi o stvaranju automobila koji ima najbrže vrijeme od 0 do 100 km/h, već o automobilu koji nudi preciznu dinamiku. To je ono što naša kontrolna jedinica radi; ulazite u krivinu pod određenim uglom upravljanja i ne morate vršiti korekcije usred krivine", zaključuje Reichelt.
Pa kada ćemo vidjeti ovaj novi redni šestocilindrični motor u akciji? Očekuje se da će Neue Klasse BMW serije 3 debitovati ove godine prije nego što krene u prodaju početkom 2026., dok M3 neće stići barem do sljedeće godine. Očekujte da će se početi prodavati krajem 2026. ili početkom 2027.
Povezane novosti

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.

Slavlje u Minhenu, BMW proizveo tri miliona elektrificiranih automobila
Bavarski proizvođač automobila objavio je da je dostigao veliku proizvodnu prekretnicu. U Minhenu je proizveden 3-milioniti elektrificirani automobil.