Tačnije, Rolls-Royce se u 2022. godini rastao sa 6.021 vozilom, što je rast od 8% u odnosu na isto razdoblje 2021., kada su isporučili 5.586 automobila. Prodaja je značajno porasla u gotovo svim regijama, uz snažan rast zabilježen u SAD, Evropi, Bliskom Istoku, Aziji i Pacifiku.
"2022. bila je važna godina za Rolls-Royce Motor Cars", rekao je izvršni direktor Torsten Muller-Otvos. "Ne samo da smo svijetu otkrili Rolls Royce Spectre, prvi potpuno električni serijski model naše marke, bila je to i prva godina u kojoj smo isporučili više od 6000 automobila u razdoblju od 12 mjeseci, uz veliku potražnju naše cijele game proizvoda.”
Rolls-Royce navodi da Amerika ostaje njihova najveća pojedinačna regija, a slijedi je Kina. Prodaja je porasla u i Evropi, uključujući Njemačku i V. Britaniju, a općenito je azijsko-pacifička regija postigla veću prodaju nego ikad prije. Bliski istok je vodeća regija za prodaju po narudžbi, stoga je prošle godine u Dubaiju otvorena privatna kancelarija samo za prodaju na poziv, a taj koncept će slijediti drugi širom svijeta u nadolazećim mjesecima i godinama.
Prema podacima od proizvođača, prosječno prodano vozilo košta oko 500.000 eura. Apsolutno nikoga nije iznenadio, ali najprodavaniji model prošle godine bio je SUV Cullinan. I zato se mnogi još jednom pitaju ima li krize kod bogatih.
Osim što su prodali više automobila nego ikad, otvorili su i 150 novih radnih mjesta u 2022., a dom Rolls-Roycea u Goodwoodu, koji ove godine puni 23 godine, dom je za 2.500 ljudi iz više od 50 nacionalnosti, te više od 100 diplomiranih pripravnika.
Prodaja bi se trebala dodatno povećati ove godine, budući da će isporuke Spectrea, električnog super coupea, započeti u zadnjem kvartalu 2023. Automobil je debitovao u oktobru i predstavlja prvi korak marke u EV segmentu, s obzirom da marka planira u potpunosti preći na ''struju'' do kraja ove decenije.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.