Još uvijek ne znamo puno o budućnosti nove generacije Mazde 6. Aktuelna generacija s nama je već 10 godina, s tim da je prije četiri godine podmlađena. Životni vijek aktuelnog modela je pri kraju i pitanje je kako će izgledati nova Mazda 6.
U jednom od nedavnih intervjua, Joachim Kunz, voditelj razvoja Mazda Europe, izjavio je da su SUV modeli sada najvažniji za proizvođača automobila. Ovu poruku možemo protumačiti tako da se Mazdi trenutno jednostavno ne žuri s predstavljanjem nove generacije "Šestice", kao limuzine koja danas nije baš popularna ili će se dogoditi revolucija koja će značiti kraj tipične Mazde 6.
Osluškujući tihi glas Mazdinih čelnika internetski grafički dizajner Theottle odlučio je japanski model napraviti crossoverom po uzoru na konkurentske marke. O kojim markama i modelima govorimo? Nedavno predstavljeni crossover Peugeot 408 dobio je ime po limuzini, jednako kao i Citroen C5 X. Dodajmo i da je friško predstavljena Toyota Crown od limuzine preko noći postala crossover.
Izmišljeno ime MX-60 prilagođeno je profilu, kako bi ovaj novitet mogao biti električni automobil, plug-in hibrid (PHEV) ili samo hibrid. Mazda bi mogla usvojiti širok izbor pogonskih sklopova sa ovim crossoverom. To bi očigledno bio automobil sa zadnjim pogonom (RWD). Ne zato što je Mazda 6 to i prije praktikovala, već zbog Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, koja je svoju premijeru imala sa CX-60 na kojoj bi Šestica mogla biti zasnovana.
Sa MX-30, već imamo EV i hibrid, ali ne i PHEV. Budući da Mazda igra na kartu uparivanja čuvenog rotacionog motora i elektromotora, ovo bi možda mogla biti dobitna kombinacija. Ako bi ostala baterija iz CX-30 od 35,5 kWh, to bi budućoj Šestici moglo dati dovoljnu autonomiju na električni pogon za kratka putovanja. Riječ je o 200 kilometara, ali bi rotacioni motor mogao da nadomjestiti i povećati taj domet na 600 km ili čak i više sa većim rezervoarom za gorivo.
Hoće li se Mazda posvetiti pretvaranju klasične limuzine u moderni crossover? Automobilske marke iz koncerna Stellantis nisu se bojale toga. Trend koji trenutno vlada sigurno bi podržao takvu tranziciju. Naravno, nije isključena ni mogućnost da se još jedna generacija tradicionalnog modela Mazde 6 sačuva u obliku limuzine i njene praktične karavanske varijante.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.