Peugeotov novi proizvod nadopunjuje ponudu marke vozila C segmenta, gdje je francuski proizvođač izgradio snažnu poziciju zahvaljujući uspjesima SUV-ova 3008 i 5008, kao i tri generacije 308 hatchbacka i 308 SW karavana. Model 408 tada bi trebao stajati na vrhu C segmenta koji predstavlja francuska marka.
Osnova automobila je platforma EMP2, koja može smjestiti različite pogonske jedinice, uključujući klasične motore, te hibride i potpuno električne. Automobil je dug 4687 mm, visok 1478 mm, a širina bez retrovizora je 1848 mm. Međuosovinski razmak iznosi 2787 mm. 408-icu krasi vitka i profinjena silueta, čime se poboljšavaju njegova aerodinamična svojstva. Ovo je ujedno najdinamičniji i najskladniji Peugeot model u C segmentu.
U zadnjem dijelu krova primjećujemo dva aerodinamička elementa, nalik mačijim ušima, koji prilagođavaju protok zraka i usmjeravaju ga na spojler na poklopcu prtljažnika. Tanka stražnja svjetla imaju prepoznatljiv potpis marke, dok karakteristični dizajn stražnjeg branika optički skraćuje zadnji prevjes, te auto izgleda atraktivnije. Prtljažnik je također izdašnih dimenzija te se odlikuje kapacitetom od 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1611 litara kad se preklope zadnja sjedišta. Točkovi imaju promjer od 20 inča, a vanjskih boja je šest.
Prednji dio kabine impresionira klasičnim i-Cockpit rasporedom s malim upravljačem i potpuno novom digitalnom instrumentnom pločom. Nalazi se u nivou očiju, ima 10-inčni ekran, nekoliko načina prikaza, te je potpuno moderno konfiguriran i nudi GT tehnologiju prikaza u GT opremi. Na zadnjoj klupi bi trebalo biti komfornije od originalnog 308, od kojeg je 408 duži 32 cm, pa čak i njegovog povišenog derivata 3008 (dužina 4,45m, prtljažnik – 520 lit).
Vozač će uživati u sistemima za pomoć u vožnji, koji rade uz asistenciju šest kamera i devet radara kako bi vozaču osigurali bezbrižnost i sigurnost.
Ponuda motora koji pokreću PEUGEOT 408 uključuje plug-in hibridni motor u dvije verzije snage (180 i 225 KS) i benzinsku verziju 1.2 PureTech sa 130 KS. Sva tri pogona kombinovana su s 8-stepenim automatskim mjenjačem EAT8. Nakon nekoliko mjeseci stići će i verzija na električni pogon. Dizela neće biti u ponudi uopšte.
Novi Peugeot 408 na tržište stiže početkom 2023. Riječ je o vozilu s globalnim ambicijama – u početku će se proizvoditi u Mulhouseu u Francuskoj za evropsko tržište, a zatim u tvornici u Chengduu u Kini za tamošnje tržište.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.