Moderni Mini je predstavljen 2000. godine kao marka u vlasništvu BMW-a, a druga generacija izašla je 2006. Sedam godina kasnije, Mini je pustio treću ediciju Coopera u proizvodnju u tvornici u Oxfordu u Velikoj Britaniji, a upravo je iz ove tvornice izašao jubilarni milioniti model aktuelne generacije.
Obojen u kultnu britansku Racing Green boju, jubilarni Mini s troja vrata je u električnoj konfiguraciji i uputit će se u Kanadu gdje će biti isporučen novom vlasniku. Na tamošnjem tržištu Mini Electric starta s cijenom od, preračunato u američke dolare – 36.056 USD.
Električni Mini ima skromnu autonomiju do 183 km s jednim punjenjem, budući da u podnici skriva maleni baterijski paket od 32 kWh, koji napaja električni motor od 181 KS. S druge strane i punjenje manje kapacitetne baterije je efikasnije, odnosno za 80% kapaciteta je potrebno 35 minuta na DC priključku.

Otkako se pojavio 1959., Mini je prodat u više od 10 miliona primjeraka ukupno. Kultna britanska automobilska marka koja djeluje pod krovom BMW Grupe uveliko priprema model sljedeće generacije. Nudit će se kao električno vozilo, s oznakom Cooper, a prodavat će se zajedno s verzijama na benzinski pogon. Očekuje se da će EV i ICE varijante automobila biti izrađene na različitim platformama, te da će da će se autonomija električnog modela značajno povećati na najmanje 386 km.

Vizuelno, nova generacija Minija će izgledati kao evolucija dosadašnjeg vozila, sa prednjim svjetlima ovalnog oblika i sličnih proporcija, te sa širim tragovima točkova i većim razmakom između osovina. To će donijeti više prostora iznutra za putnike, a vjerojatno i veći prtljažnik. Novi Mini s troja vrata i dalje će biti subkompaktni model, nastavljajući tradiciju svojih prethodnika. Premijera se očekuje iduće godine.
Povezane novosti
Poznata budućnost Seata Leona: Klasični hibridni motor i temeljitiji redizajn
Seat Leon će prvi put u svojoj ponudi imati klasični hibridni motor, koji će biti uveden od 2028. godine. Zatim slijedi i veliki redizajn. Sve ovo potvrđuje strategiju dužeg zadržavanja na tržištu.
Rumuni ulaze u Golf klasu: Dacia će 2026. godine prvo lansirati karavan
Prema prvim informacijama, novi model Dacije bit će kompaktni karavan s dužinom od oko 4,6 metera koji bi mogao izazvati Škodu Octaviju.
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.