MG predstavlja ES5: Još jedan kineski električni kompaktni SUV koji dolazi u Evropu
Asortiman MG-a uskoro će se proširiti u Evropi dolaskom novog ES5, električnog automobila koji će u potpunosti ući u visoko konkurentan segment kompaktnih SUV vozila, jedan od najvažnijih na tržištu.
Prije nekoliko dana, MG je u Kini predstavio svoj najnoviji 100 posto električni model. Riječ je naravno o još jednom SUV modelu koji je ranije bio poznat kao S5. Međutim, s obzirom na to da je njegova budućnost bila usmjerena na Evropu i da brend nije želio nikakav pravni problem s Audijem, preimenovan je u ES5.
Sada azijska firma u Evropi želi da najavi svoj novi SUV koji će uskoro stići na naše tržište. Novi MG ES5 mjeri u dužinu 4,47 metara, u širinu 1,84 metra, visok je 1,62 metra, a međuosovinsko rastojanje mu je 2,73 metra. Njegova masa je 1.685 kg.
Novi MG ES5 je pozicioniran u srcu segmenta kompaktnih SUV vozila, što će ga učiniti konkurentim u rangu Renault Scenic E-TECH, BYD Atto 3 ili nedavno predstavljenog Lynk & Co 02. U MG asortimanu, ES5 je pozicioniran između ZS i MG5 po veličini.
Prve slike MG ES5 pokazuju nam vrlo prepoznatljiv dizajn nekih od modela iz trenutne ponude. Pogotovo u poređenju s MG4, od kojeg ES5 preuzima neke karakteristike na prednjoj strani. Ovdje se ističe podijeljeno prednje osvjetljenje, s tri LED letvice, i bočnim usisnicima vazduha, dok su nazad postavljena spojena stop svjetla kao prepoznatljiva karakteristika.
U unutrašnjosti vidimo volan sa “spljoštenim” dnom, s jednostavnom digitalnom instrument tablom i, nasuprot tome, velikim centralnim ekranom osjetljivim na dodir u horizontalnom položaju.
MG ES5, stiže s različitim veličinama baterija, a baziran je na modularnoj električnoj platformi MSP, sa jedinstvenom konfiguracijom odzada postavljenog motora i pogona na zadnje točkove. Ovaj motor pruža snagu od 125 kW (170 KS) i 250 Nm obrtnog momenta.
Ova konfiguracija je kombinovana sa zadnjim ogibljenjem s multilink osovinom, koje poboljšava dinamiku i upravljivost vozila, kao i sa LFP baterijom koja se ističe kao jedna od najtanjih na svijetu. Baterija od samo 110 mm debljine omogućava niži centar gravitacije, poboljšane vozne osobine i veći unutrašnji prostor.
MG će ponuditi različite konfiguracije baterija. U svojoj najavi za kinesko tržište najavljene su dvije veličine: 47,1 i 62,2 kWh. U najavi za Evropu, trenutno se raspravlja o tri kapaciteta, koja omogućavaju električni domet od 425, 515 i 525 kilometara, prema kineskom CLT homologacijskom ciklusu. U očekivanju WLTP odobrenja, očekuje se da će maksimalni domet biti bliži 500 kilometara u Evropi. Za sada, MG ES5 će u Kini biti dostupan tek od kraja ove godine, po cijeni od samo 13.000 eura. U Evropi će biti mnogo skuplji, prvenstveno zbog transporta i podignute stope na ime carinskih davanja od 45 posto.
Povezane novosti
BYD proizveo 10 miliona elektrifikovanih automobila u 20 godina
Kineski gigant BYD zvanično je objavio da je dostigao impresivnu brojku od 10 miliona proizvedenih elektrifikovanih automobila. Ova prekretnica stiže gotovo 30 godina nakon osnivanja kompanije i skoro 20 godina nakon debija njihovog prvog modela.
Volkswagen i Rivian započinju partnerstvo vrijedno 5,8 milijardi dolara
Njemački gigant VW i američki proizvođač električnih vozila Rivian službeno su započeli zajedničko partnerstvo, uz povećanje Volksvagenovih ulaganja. Očekuje se da će prvi automobili proizvedeni u sklopu ovog partnerstva biti lansirani 2027. godine.
Opel Corsa, Mokka i Astra s bogatom opremom i 125 litara goriva na dar
Opel slavi 125 godina s jedinstvenom ponudom – 125 LIMITED EDITION, koja uključuje posebnu limitiranu seriju Opel vozila s bogatom opremom i 125 litara goriva na dar!