MG predstavlja ES5: Još jedan kineski električni kompaktni SUV koji dolazi u Evropu
Asortiman MG-a uskoro će se proširiti u Evropi dolaskom novog ES5, električnog automobila koji će u potpunosti ući u visoko konkurentan segment kompaktnih SUV vozila, jedan od najvažnijih na tržištu.
Prije nekoliko dana, MG je u Kini predstavio svoj najnoviji 100 posto električni model. Riječ je naravno o još jednom SUV modelu koji je ranije bio poznat kao S5. Međutim, s obzirom na to da je njegova budućnost bila usmjerena na Evropu i da brend nije želio nikakav pravni problem s Audijem, preimenovan je u ES5.
Sada azijska firma u Evropi želi da najavi svoj novi SUV koji će uskoro stići na naše tržište. Novi MG ES5 mjeri u dužinu 4,47 metara, u širinu 1,84 metra, visok je 1,62 metra, a međuosovinsko rastojanje mu je 2,73 metra. Njegova masa je 1.685 kg.
Novi MG ES5 je pozicioniran u srcu segmenta kompaktnih SUV vozila, što će ga učiniti konkurentim u rangu Renault Scenic E-TECH, BYD Atto 3 ili nedavno predstavljenog Lynk & Co 02. U MG asortimanu, ES5 je pozicioniran između ZS i MG5 po veličini.
Prve slike MG ES5 pokazuju nam vrlo prepoznatljiv dizajn nekih od modela iz trenutne ponude. Pogotovo u poređenju s MG4, od kojeg ES5 preuzima neke karakteristike na prednjoj strani. Ovdje se ističe podijeljeno prednje osvjetljenje, s tri LED letvice, i bočnim usisnicima vazduha, dok su nazad postavljena spojena stop svjetla kao prepoznatljiva karakteristika.
U unutrašnjosti vidimo volan sa “spljoštenim” dnom, s jednostavnom digitalnom instrument tablom i, nasuprot tome, velikim centralnim ekranom osjetljivim na dodir u horizontalnom položaju.
MG ES5, stiže s različitim veličinama baterija, a baziran je na modularnoj električnoj platformi MSP, sa jedinstvenom konfiguracijom odzada postavljenog motora i pogona na zadnje točkove. Ovaj motor pruža snagu od 125 kW (170 KS) i 250 Nm obrtnog momenta.
Ova konfiguracija je kombinovana sa zadnjim ogibljenjem s multilink osovinom, koje poboljšava dinamiku i upravljivost vozila, kao i sa LFP baterijom koja se ističe kao jedna od najtanjih na svijetu. Baterija od samo 110 mm debljine omogućava niži centar gravitacije, poboljšane vozne osobine i veći unutrašnji prostor.
MG će ponuditi različite konfiguracije baterija. U svojoj najavi za kinesko tržište najavljene su dvije veličine: 47,1 i 62,2 kWh. U najavi za Evropu, trenutno se raspravlja o tri kapaciteta, koja omogućavaju električni domet od 425, 515 i 525 kilometara, prema kineskom CLT homologacijskom ciklusu. U očekivanju WLTP odobrenja, očekuje se da će maksimalni domet biti bliži 500 kilometara u Evropi. Za sada, MG ES5 će u Kini biti dostupan tek od kraja ove godine, po cijeni od samo 13.000 eura. U Evropi će biti mnogo skuplji, prvenstveno zbog transporta i podignute stope na ime carinskih davanja od 45 posto.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.