Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.
Prije 15 godina njemački gigant Daimler AG i tadašnja alijansa Renault-Nissan, koju je tada vodio Carlos Ghosn, ušli su u partnerstvo. U okviru ovog partnerstva, dva brenda su razmijenila motore i platforme za kamione i laka komercijalna vozila.
Njemački proizvođač je u procesu restrukturiranja asortimana modela, a po svemu sudeći, nisu pošteđeni ni Citan i T-Klasa, luksuzni MPV, odnosno teretni kombi, koji će biti posljednji modeli proizvedeni u saradnji s Renaultom. Oba ova popularna vana ostaju bez nasljednika i bit će potpuno povučeni do sredine 2026. godine.
Vijest je potvrdio i predstavnik kompanije u Stuttgartu. On je objasnio da je ta mjera poduzeta jer Mercedes-Benz planira da se u budućnosti fokusira na srednja i velika komercijalna vozila.
Pad prodaje je također utjecao na ovu odluku. Prošle godine Citan je prodat u samo 23.351 jedinici, a prodaja T-klase pala je za 31 posto na 5.117 jedinica.
Mercedes Citan i T-Klasa dijele iste proizvodne linije u Renaultovoj tvornici Maubeuge u Francuskoj, paralelno s Renault Kangoo-om i Nissanom Townstar.
Povezane novosti

BMW donirao motocikl papi Lavu XIV, bit će stavljen na aukciju u dobrotvorne svrhe
BMW je poklonio papi Lavu XIV motocikl R 18 Transcontinental. Dvotočkaš će biti stavljen na aukciju u oktobru u dobrotvorne svrhe. Prihod od aukcije bit će doniran nekoliko projekata za pomoć djeci u jednoj afričkoj zemlji.

Geely na bh. tržištu predstavio novi model Cityray
Kineska marka Geely je premijerno u BiH predstavila Cityray, novi kompaktni SUV u ponudi. Spoj savremenog dizajna, bogate opreme i napredne tehnologije kupci mogu dobiti po ulaznoj promo cijeni od 51.999 KM.

Porsche 911 Turbo S redizajn: Najsnažnija serijska 911-a razvija čak 711 KS
Ovo je novi 911 Turbo S “facelift” - najsnažnija serijska 911-ka u historiji marke, koja sada dobija hibridni motor i aerodinamičniju karoseriju zahvaljujući novom sistemu aktivne aerodinamike.