Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.
Prije 15 godina njemački gigant Daimler AG i tadašnja alijansa Renault-Nissan, koju je tada vodio Carlos Ghosn, ušli su u partnerstvo. U okviru ovog partnerstva, dva brenda su razmijenila motore i platforme za kamione i laka komercijalna vozila.
Njemački proizvođač je u procesu restrukturiranja asortimana modela, a po svemu sudeći, nisu pošteđeni ni Citan i T-Klasa, luksuzni MPV, odnosno teretni kombi, koji će biti posljednji modeli proizvedeni u saradnji s Renaultom. Oba ova popularna vana ostaju bez nasljednika i bit će potpuno povučeni do sredine 2026. godine.
Vijest je potvrdio i predstavnik kompanije u Stuttgartu. On je objasnio da je ta mjera poduzeta jer Mercedes-Benz planira da se u budućnosti fokusira na srednja i velika komercijalna vozila.
Pad prodaje je također utjecao na ovu odluku. Prošle godine Citan je prodat u samo 23.351 jedinici, a prodaja T-klase pala je za 31 posto na 5.117 jedinica.
Mercedes Citan i T-Klasa dijele iste proizvodne linije u Renaultovoj tvornici Maubeuge u Francuskoj, paralelno s Renault Kangoo-om i Nissanom Townstar.
Povezane novosti

Kineska vlada pooštrava pravila o subvencijama za elektrificirana vozila
Samo modeli koji nude više od 100 kilometara čisto električnog dometa i imaju nisku potrošnju energije i dalje će imati koristi od poreskih olakšica.

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".

Instaliran novi brzi Moon Power punjač u Bijeljini
Ovaj korak predstavlja veliki iskorak za e-mobilnost u Bosni i Hercegovini, jer sada pokriva važan putni pravac prema Beogradu, Osijeku i drugim važnim gradovima u istočnom dijelu naše zemlje.