Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF
Lancia je zvanično započela testiranje automobila s kojim se Italijani vraćaju na svjetsku reli scenu nakon 32 godine pauze. Za volanom takmičarskog modela bio je legendarni Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u.
Nakon duge pauze od 32 godine, Lancia se službeno vraća u svijet relija sa novim Ypsilonom Rally4 HF. Novi model je napravljen pod okriljem međunarodnih Rally4 propisa, kreiranih posebno za takmičarske automobile s pogonom na dva točka.
Iako je putnički automobil predstavljen u proljeće ove godine, italijanski proizvođač je upravo započeo prve testove s novim reli modelom. Za volanom novog takmičarskog Ypsilona bio je Italijan Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u iz 1988. i 1989. godine, koji je svoje titule stekao upravo za upravljačem Lancije.
''Danas sam vozio Lanciju Ypsilon Rally4 HF na specijalnom testu i moram priznati da je prvi utisak bio veoma dobar,'' rekao je Biasion. ''Veoma sam počastvovan što mogu da doprinesem razvoju Ypsilona Rally4 HF, kao i nove Lancije Ypsilon HF (ulična verzija), dva ključna modela u planu oživljavanja Lancije'', dodao je bivši svjetski šampion.
Novu Lanciju Ypsilon Rally4 HF pogoni poznati Stellantisov 1,2-litarski trocilindarski turbo motor, koji je za ovu priliku ''navijen'' na 212 konjskih snaga. Model ima pogon na prednje točkove, 5-stepeni sekvencijalni mjenjač i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem.
Takmičarski debi nove Lancije Ypsilon Rally4 HF planiran je za 2025. godinu.
Povezane novosti
Kriza pogađa i pristupačne marke: Dacia želi smanjiti proizvodnju od iduće godine
Dacia bi mogla smanjiti proizvodnju automobila u fabrici Mioveni počevši od 2026. godine. Ova odluka dolazi usred pada potražnje za novim automobilima na evropskom tržištu.
Njemačka vrši pritisak i zahtijeva od EU da odustane od zabrane SUS motora
Kao srce evropske autoindustrije, Njemačka intenzivno pritišće EU da ublaži planiranu zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem do 2035. godine u korist električnih vozila. Evropska komisija bi trebala dati važne upute o ovom pitanju 10. decembra.
Fiat započeo proizvodnju novog modela 500 Hybrid
Novi Fiat 500 Hybrid ušao je na montažnu traku u fabrici Mirafiori u Torinu, Italija. Do kraja godine bit će sastavljeno 6.000 jedinica, a prve jedinice bit će isporučene u januaru 2026. godine.