Vijesti

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia je zvanično započela testiranje automobila s kojim se Italijani vraćaju na svjetsku reli scenu nakon 32 godine pauze. Za volanom takmičarskog modela bio je legendarni Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u.

Autor: BIHAMK

Nakon duge pauze od 32 godine, Lancia se službeno vraća u svijet relija sa novim Ypsilonom Rally4 HF. Novi model je napravljen pod okriljem međunarodnih Rally4 propisa, kreiranih posebno za takmičarske automobile s pogonom na dva točka.

Iako je putnički automobil predstavljen u proljeće ove godine, italijanski proizvođač je upravo započeo prve testove s novim reli modelom. Za volanom novog takmičarskog Ypsilona bio je Italijan Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u iz 1988. i 1989. godine, koji je svoje titule stekao upravo za upravljačem Lancije.

''Danas sam vozio Lanciju Ypsilon Rally4 HF na specijalnom testu i moram priznati da je prvi utisak bio veoma dobar,'' rekao je Biasion. ''Veoma sam počastvovan što mogu da doprinesem razvoju Ypsilona Rally4 HF, kao i nove Lancije Ypsilon HF (ulična verzija), dva ključna modela u planu oživljavanja Lancije'', dodao je bivši svjetski šampion.

Novu Lanciju Ypsilon Rally4 HF pogoni poznati Stellantisov 1,2-litarski trocilindarski turbo motor, koji je za ovu priliku ''navijen'' na 212 konjskih snaga. Model ima pogon na prednje točkove, 5-stepeni sekvencijalni mjenjač i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem.

Takmičarski debi nove Lancije Ypsilon Rally4 HF planiran je za 2025. godinu.

BIHAMK

Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine

Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa

Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Možda bi vas zanimalo