Lamborghini prodao rekordan broj automobila u prvoj polovini 2024.
Nema krize za bogate. To je još jednom dokazao Lamborghini, koji je otkrio svoje prodajne rezultate za prvu polovinu ove godine. Italijanski proizvođač prodao je rekordan broj automobila za prvih šest mjeseci.
U razdoblju između januara i juna, Lamborghini je prodao 5.558 automobila širom svijeta, odnosno 4,1% više nego u istom periodu prošle godine. Ovo je novi rekord za brend iz Bolonje, a statističari su već navikli da brojke iz godine u godinu rastu.
Uz rekordan broj prodatih automobila u ovom periodu, Lamborghini je ostvario prihod od 1,62 milijarde eura, što je povećanje od 14,1% u odnosu na isti period 2023. godine. Osim toga, operativni profit je povećan za 0,5% na 458 miliona eura. Dakle, ovo je još jedan dokaz da nema krize za bogate.
Najveće tržište za Lamborghini ponovo su bile Sjedinjene Američke Države, gdje je prodat 1.621 automobil. Slijede Njemačka sa 595 prodatih automobila, Velika Britanija (514 jedinica), Japan (354 komada), Kina (337 jedinica) i Italija (268 automobila).
Na kraju, najprodavaniji model bio je SUV model Urus, a slijedili su ga Huracan i Revuelto. Ova dva modela će uskoro zamijeniti pozicije, s obzirom da se Huracan prestaje proizvoditi nakon 10 godina na tržištu kao zadnji benzinski Lambo.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.