MINI Clubman je debitovao davne 1969., što je tačno prije 55 godina. U tom dugom periodu proizvedeno je više od 1,1 miliona primjeraka, od kojih je polovina sastavljena u tvornici Mini u Oxfordu. Britanski model se tokom svog životnog ciklusa izvozio u više od 50 zemalja.
Nakon 25 godina pauze, Mini je 2007. vratio model Clubman u život. Tada je debitovala i prva moderna generacija Mini Clubmana pod vlasničkim krovom BMW-a. Sada je, međutim, Clubman došao do kraja svog puta, jer je proizvodnja zaustavljena, a posljednji primjerak napustio je proizvodnu traku u tvornici u Velikoj Britaniji.
Godine 2023., kao posvetu ovom modelu, Mini je predstavio limitirano izdanje Clubman Final Edition. Verzija za takozvani ‘’Labuđi pjev’’ bit će prepoznatljiva kroz niz Shimmer Copper detalja, među kojima se najviše ističu ekskluzivne 18-inčne felge i oznaka Final Edition.
Mini Clubman Final Edition proizveden je u samo 1.969 jedinica, što je simbolična brojka u čast na njegovu debitantsku godinu. Mini se ovim potezom definitivno posvetio modelima sa nultom emisijom.
Povezane novosti
Poznata budućnost Seata Leona: Klasični hibridni motor i temeljitiji redizajn
Seat Leon će prvi put u svojoj ponudi imati klasični hibridni motor, koji će biti uveden od 2028. godine. Zatim slijedi i veliki redizajn. Sve ovo potvrđuje strategiju dužeg zadržavanja na tržištu.
Rumuni ulaze u Golf klasu: Dacia će 2026. godine prvo lansirati karavan
Prema prvim informacijama, novi model Dacije bit će kompaktni karavan s dužinom od oko 4,6 metera koji bi mogao izazvati Škodu Octaviju.
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.