MINI Clubman je debitovao davne 1969., što je tačno prije 55 godina. U tom dugom periodu proizvedeno je više od 1,1 miliona primjeraka, od kojih je polovina sastavljena u tvornici Mini u Oxfordu. Britanski model se tokom svog životnog ciklusa izvozio u više od 50 zemalja.
Nakon 25 godina pauze, Mini je 2007. vratio model Clubman u život. Tada je debitovala i prva moderna generacija Mini Clubmana pod vlasničkim krovom BMW-a. Sada je, međutim, Clubman došao do kraja svog puta, jer je proizvodnja zaustavljena, a posljednji primjerak napustio je proizvodnu traku u tvornici u Velikoj Britaniji.
Godine 2023., kao posvetu ovom modelu, Mini je predstavio limitirano izdanje Clubman Final Edition. Verzija za takozvani ‘’Labuđi pjev’’ bit će prepoznatljiva kroz niz Shimmer Copper detalja, među kojima se najviše ističu ekskluzivne 18-inčne felge i oznaka Final Edition.
Mini Clubman Final Edition proizveden je u samo 1.969 jedinica, što je simbolična brojka u čast na njegovu debitantsku godinu. Mini se ovim potezom definitivno posvetio modelima sa nultom emisijom.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.