Ko naruči Ferrari sada, neće ga dobiti do 2026.
Prema riječima čelnika Ferrarija, ko god sada naruči automobil sa amblemom Propetog konja, dobiće ga najranije 2026. godine. Ferrari je do septembra 2023. isporučio 10.418 automobila, 5,3% više nego u prvih devet mjeseci 2022. godine.
Italijani trljaju dlanove i imaju razloga za zadovoljstvo sa finansijske tačke gledišta, pogotovo nakon veoma dobrog trećeg kvartala. Između jula i septembra, Ferrari je isporučio 3.459 automobila, a 51,3% njih je bilo opremljeno hibridnim pogonom (posebno modeli 296 i SF90). To je prvi put u istoriji kompanije da je prodaja hibridnih modela bila veća od prodaje termalnih modela.
No, prodaja je ove godine opet eksplodirala, a prve dugoročne termine isporuka nagovijestio je prvi SUV marke – Purosangue, koji ima popunjene narudžbe za iduće dvije godine. Italijani su naime u prvih devet mjeseci ove godine isporučili 10.418 automobila, što je 5,3% više nego u istom periodu 2022. godine.
Objavljujući ove rezultate, šef Ferrarija Benedetto Vigna rekao je da je broj narudžbi toliki da onaj ko naruči automobil sada neće ga dobiti do 2026. godine - najranije. Istovremeno, Vigna tvrdi i da će prvi model kompanije sa nultom emisijom biti predstavljen u zadnjem kvartalu 2025. godine.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.