Nova generacija ne donosi samo vizuelni redizajn, već i tehnički napredak. Paleta pogona uključuje efikasne benzinske i dizelske motore, blagu hibridnu tehnologiju, ali i snažan plug-in hibrid. Novi adaptivni ovjes dodatno poboljšava vožnju nudeći balans između udobnosti i dinamike.
Dizajn je sada emocionalniji i oštriji. Široka Singleframe maska i elegantni farovi potpuno su usklađeni s aerodinamičnim konceptom vozila. Uz duž bočne strane proteže se linija ramena koja vizuelno dijeli karoseriju i pojačava igru svjetla i sjene. Straga, vozilo krase opcionalna OLED zadnja svjetla sa LED trakom i osvijetljenim prstenovima – tehnologija koja se sada prvi put pojavljuje u Audijevom kompaktnom segmentu.
Prednja svjetla koriste digitalnu Matrix LED tehnologiju sa mikro-LED modulima, što dodatno poboljšava vidljivost i sigurnost. Tu su i dinamična dnevna svjetla s prepoznatljivim svjetlosnim potpisom, sačinjena od 23 segmenta.
Unutrašnjost donosi više prostora i novo korisničko iskustvo zahvaljujući inovativnoj kontrolnoj jedinici na volanu, s dvije nove ručice – jedna za mjenjač, druga za funkcije svjetala i brisača. Prvi put je moguće naručiti i akustično ostakljenje za prednje bočne prozore. Praktičnost potvrđuje i prtljažnik kapaciteta 488 litara, koji se preklapanjem klupe povećava do 1.386 litara.

Ponuda pogona obuhvata benzinski Q3 TFSI sa 150 KS i blagim hibridom, te dizelski TDI sa istom snagom, idealan za duža putovanja. Posebno se ističe novi Q3 e-hybrid sa sistemskom snagom od 272 KS, baterijom kapaciteta 25,7 kWh (neto 19,7 kWh) i električnim dometom do 119 kilometara po WLTP-u. Podržava brzo DC punjenje do 50 kW.
Vozačko iskustvo dodatno unapređuju novi ovjes, sportski ili s dvoventilskom regulacijom, kao i adaptivni asistenti u vožnji. Novi Q3 donosi i napredne bezbjednosne funkcije poput praćenja pažnje vozača i personalizovanog sistema „utreniranog parkiranja“.
Lansiranje je planirano za oktobar, dok narudžbe kreću od ljeta. Cijena osnovne benzinske verzije u Njemačkoj počinje od 44.600 eura, dok je plug-in hibrid dostupan od 49.300 eura. Proizvodnja se odvija paralelno u Ingolstadtu i mađarskom Győru.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.