Ovaj vodeni bicikl proizvodi novozelandska firma koja prednost pedaliranju daje na vodi umjesto na cesti. U pitanju je električni bicikl sa baterijom kapaciteta 882 Wh, za čije punjenje treba do 3 sata na utičnici i malenim 400 W motorom koji otprilike koriste električni romobili. Elektro-sklop omogućava do 60 minuta asistencije u vožnji, a snaga se prenosi na mini propeler koji ima lopatice od karbonskih vlakana. Međutim, na vozačima je da odrede koliko će koristiti električne energije, a koliko sami pedalirati ili je pak kombinacija oboje od navedenog najbolja opcija za optimalan napor i prelazak duže razdaljine.
Za savladavanje vještine pedaliranja po vodi obično treba nekoliko sati. No, zabava se ubrzo pretvori u fitnes tako da ovaj bicikl djeluje dvostruko na korisnike. Koncepcijski, ovaj hidro-bicikl ima dva hidrokrila koja su za vrijeme vožnje blago uronjena u vodu. Prednje ima raspon od 1,2 m, a zadnje 2 metra, a njihova funkcija pomaže da biciklisti lakše održavaju ravnotežu.
Proizvođač garantuje da je električni sklop (motor, baterija i instalacije) vodootporan, te da je sistem lančanika takođe izolovan od prodiranja vode i potencijalne korozije. Maksimalna brzina je 21 km/h, a težina bicikla napravljenog od aluminija i karbonskih vlakana je 31 kg, te ga je lako transportovati u gepeku automobila. Ergonomija upravljača, sjedišta i pedala znači da jedan bicikl odgovara cijeloj familija vozača različitih veličina i to do 100 kg težine.
Vožnja duž plaže, trening od ostrva do ostrva ili krstarenje s prijateljima i porodicom na jezeru nikada nije bila zabavnija. Dovoljno je da imate volju i minimalno 5.490 eura koliko košta najbolja ponuda na koju smo nabasali. Kako izgleda pedaliranje u vodi pogledajte u ovom videu.
Povezane novosti

Toyota će investirati dvije milijarde dolara u fabriku električnih vozila u Šangaju
Japanski proizvođač automobila Toyota, potpisao je ugovor vrijedan dvije milijarde dolara o gradnji fabrike električnih vozila u Šangaju, usred eskalirajućeg tarifnog rata između SAD-a i Kine.

Volvo započeo s proizvodnjom električnog SUV-a EX30 u Evropi
Švedski brend pokrenuo je konačno proizvodnju modela EX30 u tvornici u belgijskom Gentu. Električni SUV do sada se proizvodio u Kini, ali je proizvodnja premještena kako bi se izbjegle dodatne carine koje je nametnula Evropska unija.

Auto Shanghai 2025: Kineska revolucija za novu eru mobilnosti
Auto Shanghai 2025 je više od sajma – to je globalni pokazatelj smjera automobilskog sektora, gdje Kina postavlja standarde za elektromobilnost, autonomnu vožnju i digitalizaciju.