Još jedan servisni opoziv za Ford, pogođeno više od 30.000 Mustanga
Američki proizvođač automobila povlači više od 30.000 Mustanga proizvedenih 2022. i 2023. godine. Ukratko, zbog greške na upravljačkom modulu, volan bi se mogao sam okretati s jedne na drugu stranu bez intervencije vozača.
Pokazalo se da je 2024. godina mnogih izazova za američki Ford. U proteklih sedam mjeseci, brend sa sjedištem u Dearbornu imao je 31 servisni opoziv za različite modele, uključujući dvije legende: F-150 i Mustang.
Ford očigledno nije zaliječio sve probleme na Mustangu, pa se sprema za 32. opoziv u nizu, a očito prvi u 2024. godini. Ovog puta “pogođena” je skoro 31.000 primjeraka Mustanga, proizvedenih 2022. i 2023. godine.
Prema pisanju američkih medija, jedan od dva senzora obrtnog momenta, integrisanih u sistem upravljanja, kalibrisan je sa obrnutim polaritetom. Drugim riječima, ovaj problematični senzor može dovesti do nekontrolisanog osciliranja volana kada vozač pokuša skrenuti.
Volan bi mogao da se samostalno okreće, s jedne strane na drugu, bez intervencije vozača, kratko su saopštili iz Forda. Srećom, do sada nije bilo nezgoda vezanih za ovaj problem.
Ipak, Amerikanci su otvorili internu istragu i najavili da će riješiti problem. Ovaj “bug” će najvjerovatnije biti lako i brzo popravljen klasičnim ažuriranjem softvera na upravljačkom modulu servo upravljača. Još jedan dokaz koliko novi automobili zavise od softvera.
Povezane novosti

Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.

Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".