Još jedan servisni opoziv za Ford, pogođeno više od 30.000 Mustanga
Američki proizvođač automobila povlači više od 30.000 Mustanga proizvedenih 2022. i 2023. godine. Ukratko, zbog greške na upravljačkom modulu, volan bi se mogao sam okretati s jedne na drugu stranu bez intervencije vozača.
Pokazalo se da je 2024. godina mnogih izazova za američki Ford. U proteklih sedam mjeseci, brend sa sjedištem u Dearbornu imao je 31 servisni opoziv za različite modele, uključujući dvije legende: F-150 i Mustang.
Ford očigledno nije zaliječio sve probleme na Mustangu, pa se sprema za 32. opoziv u nizu, a očito prvi u 2024. godini. Ovog puta “pogođena” je skoro 31.000 primjeraka Mustanga, proizvedenih 2022. i 2023. godine.

Prema pisanju američkih medija, jedan od dva senzora obrtnog momenta, integrisanih u sistem upravljanja, kalibrisan je sa obrnutim polaritetom. Drugim riječima, ovaj problematični senzor može dovesti do nekontrolisanog osciliranja volana kada vozač pokuša skrenuti.
Volan bi mogao da se samostalno okreće, s jedne strane na drugu, bez intervencije vozača, kratko su saopštili iz Forda. Srećom, do sada nije bilo nezgoda vezanih za ovaj problem.
Ipak, Amerikanci su otvorili internu istragu i najavili da će riješiti problem. Ovaj “bug” će najvjerovatnije biti lako i brzo popravljen klasičnim ažuriranjem softvera na upravljačkom modulu servo upravljača. Još jedan dokaz koliko novi automobili zavise od softvera.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.