Još jedan servisni opoziv za Ford, pogođeno više od 30.000 Mustanga
Američki proizvođač automobila povlači više od 30.000 Mustanga proizvedenih 2022. i 2023. godine. Ukratko, zbog greške na upravljačkom modulu, volan bi se mogao sam okretati s jedne na drugu stranu bez intervencije vozača.
Pokazalo se da je 2024. godina mnogih izazova za američki Ford. U proteklih sedam mjeseci, brend sa sjedištem u Dearbornu imao je 31 servisni opoziv za različite modele, uključujući dvije legende: F-150 i Mustang.
Ford očigledno nije zaliječio sve probleme na Mustangu, pa se sprema za 32. opoziv u nizu, a očito prvi u 2024. godini. Ovog puta “pogođena” je skoro 31.000 primjeraka Mustanga, proizvedenih 2022. i 2023. godine.

Prema pisanju američkih medija, jedan od dva senzora obrtnog momenta, integrisanih u sistem upravljanja, kalibrisan je sa obrnutim polaritetom. Drugim riječima, ovaj problematični senzor može dovesti do nekontrolisanog osciliranja volana kada vozač pokuša skrenuti.
Volan bi mogao da se samostalno okreće, s jedne strane na drugu, bez intervencije vozača, kratko su saopštili iz Forda. Srećom, do sada nije bilo nezgoda vezanih za ovaj problem.
Ipak, Amerikanci su otvorili internu istragu i najavili da će riješiti problem. Ovaj “bug” će najvjerovatnije biti lako i brzo popravljen klasičnim ažuriranjem softvera na upravljačkom modulu servo upravljača. Još jedan dokaz koliko novi automobili zavise od softvera.
Povezane novosti
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.
Kia predstavia SUV Seltos, u BiH stiže sredinom 2026. godine
Ovo je druga generacija globalno uspješnog kompaktnog SUV-a i strateški važan globalni proizvod za korejsku marku. Do sada se Seltos nije prodavao u Evropi.
Seat već započeo s proizvodnjom redizajnirane Ibize i Arone
Španski Seat je zvanično započeo proizvodnju novih redizajniranih Arona i Ibize u svojoj fabrici u Španiji. Oba modela su prošla drugi tretman zatezanja bora.