Japanski vozač ostao bez goriva, pa gurao auto do cilja
Prava triler završnica desila se proteklog vikenda tokom GT4 Asia Cupa. Japanski vozač Max Orida ostao je bez goriva na startno-ciljnom pravcu, a onda je izašao iz automobila i gurao ga do cilja. Sve što je izgubio na mostu, Orida je nadoknadio na ćupriji.
Japanski trkač Manabu Max Orido gurao je svoj BMW M4 GT4 do cilja nakon što je ostao bez goriva prije posljednjeg zavoja. Orido je bio vodeći u trci i u zadnjem krugu kada je njegov bolid ostao bez goriva odjednom je prekinut njegov san o tituli prvaka. Dok su komentatori nagađali i komentarisali njegov herojski potez guranja automobila, Seita Nonaka u Toyoti Supri iskoristio je Oridovu nesreću, smanjio zaostatak, prestigao ga, te slavio na ovoj trci. Bio je to hladan tuš i šok na licima Oridove ekipe u boksu. Da nije ostao bez goriva, pobijedio bi i osigurao titulu prvaka.
Umjesto da prihvati diskvalifikaciju, Orido je pokazao pravi sportski duh i odlučnost u ovoj dramatičnoj završnici. Orido je donio nevjerovatnu odluku. Izašao je iz svog automobila i fizički ga gurao preko ciljne linije. Iako možda nije pobijedio u trci, Orido se pokazao kao pravi prvak, zaradivši poštovanje i divljenje navijača. U konačnici, Orido i njegov timski kolega Masaki Kano završili su šesti u prvoj trci.
Međutim, njihova se sreća okrenula u drugoj trci vikenda, gdje su izašli kao pobjednici. Ova pobjeda im je osigurala titulu prvaka Fanatec Japan Cupa i samo za 24h odgodila proslavu titule i savršeni vikend.
Oridov podvig podsjeća na prvaka Formule 1 Jacka Brabhama, koji je 1959. godine gurao svoj Cooper T51 bez goriva preko ciljne crte kako bi osigurao četvrto mjesto i svoju prvu od ukupno tri titule u kategoriji vozača. Takvi podvizi i demonstracija upornosti naglašavaju posebne kvalitete koje su posjedovali, i evidentno još uvijek pojedini vozači trka posjeduju, kroz različita razdoblja.
Povezane novosti

Toyota će investirati dvije milijarde dolara u fabriku električnih vozila u Šangaju
Japanski proizvođač automobila Toyota, potpisao je ugovor vrijedan dvije milijarde dolara o gradnji fabrike električnih vozila u Šangaju, usred eskalirajućeg tarifnog rata između SAD-a i Kine.

Volvo započeo s proizvodnjom električnog SUV-a EX30 u Evropi
Švedski brend pokrenuo je konačno proizvodnju modela EX30 u tvornici u belgijskom Gentu. Električni SUV do sada se proizvodio u Kini, ali je proizvodnja premještena kako bi se izbjegle dodatne carine koje je nametnula Evropska unija.

Auto Shanghai 2025: Kineska revolucija za novu eru mobilnosti
Auto Shanghai 2025 je više od sajma – to je globalni pokazatelj smjera automobilskog sektora, gdje Kina postavlja standarde za elektromobilnost, autonomnu vožnju i digitalizaciju.