Vijesti

Italijani žele oživjeti brendove Innocenti i Autobianchi po istom receptu kao MG

Već mjesecima traju razgovori između Stellantisa i italijanske vlade. Jedan od razloga za dijalog je zbog kontakta s kineskim kompanijama za oživljavanje davno ugašenih brendova i pokretanje lokalne proizvodnje.

Autor: BIHAMK

Najnovija ideja koja je pala na pamet italijanskim čelnicima je da pronađu kineskog partnera za oživljavanje dva izumrla brenda, Innocenti i Autobianchi.

Dva najpriznatija italijanska brenda, koja već tri decenije ne postoje, a kojih se neki stariji ljubitelji automobilizma možda rado sjećaju su Innocenti i Autobianchi. Niti  jedan od njih trenutno nije pod kontrolom Stellantisa, iako su prvobitno pripadali konglomeratu torinske firme, koji su dio talijanske automobilske istorije i koji su sada postali meta transalpske vlade, koja je osmislila plan da ih vrati u život.

Innocenti i Autobianchi su bili jako prisutni u Italiji i oba su proizvodili gradske automobile koji su bili ključni za mobilnost zemlje. Prvi je doživio svoj vrhunac u 1960-im i 1970-im,kao sportski automobil sa prepoznatljivim italijanskim pedigreom, usko vezan za maloserijskog proizvođača De Tomaso, ali i Maserati, kao alternativa britanskom Miniju. Autobianchi je bio usmjeren na kupce koji su tražili male premium automobile, a kompanija je postojala do sredine 1990-ih kada je ugašena.

 

Stellantis nije bio obaviješten

Modeli A112 i Y10 su bile dvije velike zvijezde Autobianchija, modela koje su nekad pripadali Fiatu. Njihovo izumiranje bio je veliki udarac za Italijane. Ali, prema informacijama iz italijanskih medija, vlada je voljna da ova dva brenda vrati u život uz pomoć kineskih proizvođača, ali s proizvodnjom u zemlji.

Ministarstvo industrije Italije moglo je već registrovati trgovačka imena za modele ova dva brenda u nacionalnom zavodu za patente i žigove, koristeći različite grafike od onih koje je registrovala Stellantis grupa, koja, naravno, nije bila obaviještena o takvim namjerama. Navodno, Italijani to nisu morali napraviti, jer imaju pravo na korištenje istorijskih italijanskih brendova koji nisu bili korišteni najmanje pet godina, što su uslovi koje ova dva italijanska brenda više nego ispunjavaju.

Italijanska vlada igra na istu kartu kao MG sa SAIC-om

Medij koji je objavio ovu informaciju, koju Vlada niti potvrđuje niti demantuje, takođe je istakao da je italijansko Ministarstvo trgovine već zatražilo da se registracija ovih brendova prenese pod njihovu zaštitu i da bi trebalo da bude uskoro odobrena, jer je proces već u toku. Ponovno rođenje Autobianchija i Innocentija mogao bi se primijeniti na recept po kojem je oživljen MG od strane kineskog diva. Naime, legendarni britanski brend je u SAIC-u pronašao spas kojim se vratio u velikom stilu.

MG je trenutno najprodavaniji kineski brend u Evropi, upravo zbog svoje prošlosti i vezanosti za Stari kontinent. Italijani vide priliku da uz pomoć Kineza, ali i lokalne proizvodnje jednakom metodom ponovo ožive i populariziraju dva stara brenda.

BIHAMK

Povezane novosti

Možda bi vas zanimalo