Kineski proizvođač pametnih telefona postigao je cilj isporuke svog prvog električnog vozila, nazvanog SU7, prije ovogodišnjeg roka i najavio novi, ambiciozniji cilj.
Privučen odličnim povratnim impulsom od strane kupaca, Xiaomi je ponovo promijenio i postavio novi cilj od 130.000 jedinica isporučenih za cijelu 2024. godinu. Novi cilj je daljnje povećanje u odnosu na prethodno revidirani cilj od 120.000 jedinica.
Xiaomi je zvanično lansirao SU7 model 28. marta ove godine što zanči da je za sedam mjeseci napravio čudo na tržištu električnih automobila. Tokom poziva za prvi kvartal 23. maja, kinesko rukovodstvo je napomenulo da će Xiaomi isporučiti najmanje 100.000 jedinica za cijelu 2024. godinu i da će pokušati postići cilj od 120.000 jedinica.
S obzirom na to da je 100.000-ta jedinica SU7 sišla je s proizvodne trake 13. novembra, samo 230 dana nakon lansiranja modela, Kinezi su podigli letvicu. SU7 se proizvodi u fabrici u Pekingu, koja ima godišnji kapacitet od 150.000 jedinica u prvoj fazi, dok je druga faza fabrike u izgradnji.
Posljednjih mjeseci Xiaomi nije objavio konkretne brojke za mjesečne isporuke, rekavši samo da su mjesečne isporuke premašile 10.000 jedinica u periodu od jula do septembra i više od 20.000 jedinica u oktobru. Kompanija je ujedno pokušavala da ispuni mjesečni cilj proizvodnje od 24.000 jedinica kako bi ublažila pritisak u opskrbi. Međutim, ovo je odličan rezultat i čak zabrinjavajući za rivale, pogotovo u Evropi.
Povezane novosti

U BIH predstavljen automobilski brend INEOS i unikatni terenac Grenadier
Uvoznik automobila INEOS je kompanija Grand Automotive iz Sarajeva, poznata po zastupanju automobilskih brendova Ford, MG i Chery. Model Grenadier je beskompromisni i neuništivi terenac stare škole, čije cijene startaju od 155.000 KM.

Novi Jeep Compass je najaerodinamičniji model u historiji brenda
Nova generacija Jeep Compassa na putu je za kupce u Evropi. Model sa evropskim specifikacijama je najaerodinamičniji Jeep u historiji brenda, a proizvodit će se u Italiji.

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.