Kineski proizvođač pametnih telefona postigao je cilj isporuke svog prvog električnog vozila, nazvanog SU7, prije ovogodišnjeg roka i najavio novi, ambiciozniji cilj.
Privučen odličnim povratnim impulsom od strane kupaca, Xiaomi je ponovo promijenio i postavio novi cilj od 130.000 jedinica isporučenih za cijelu 2024. godinu. Novi cilj je daljnje povećanje u odnosu na prethodno revidirani cilj od 120.000 jedinica.
Xiaomi je zvanično lansirao SU7 model 28. marta ove godine što zanči da je za sedam mjeseci napravio čudo na tržištu električnih automobila. Tokom poziva za prvi kvartal 23. maja, kinesko rukovodstvo je napomenulo da će Xiaomi isporučiti najmanje 100.000 jedinica za cijelu 2024. godinu i da će pokušati postići cilj od 120.000 jedinica.
S obzirom na to da je 100.000-ta jedinica SU7 sišla je s proizvodne trake 13. novembra, samo 230 dana nakon lansiranja modela, Kinezi su podigli letvicu. SU7 se proizvodi u fabrici u Pekingu, koja ima godišnji kapacitet od 150.000 jedinica u prvoj fazi, dok je druga faza fabrike u izgradnji.
Posljednjih mjeseci Xiaomi nije objavio konkretne brojke za mjesečne isporuke, rekavši samo da su mjesečne isporuke premašile 10.000 jedinica u periodu od jula do septembra i više od 20.000 jedinica u oktobru. Kompanija je ujedno pokušavala da ispuni mjesečni cilj proizvodnje od 24.000 jedinica kako bi ublažila pritisak u opskrbi. Međutim, ovo je odličan rezultat i čak zabrinjavajući za rivale, pogotovo u Evropi.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.