Strategija je sve u igri karata. Ista načela možete primijeniti u životu i poslu i očekivati rezultate. No, posjedovanje strategije ne garantuje uvijek pobjedu. Ali čini se da ljudi iz Wolfsburga znaju ponešto o uspješnoj strategiji. Električni modeli iz Wolfsburga su premašili brojku od pola miliona jedinca godinu dana ranije nego što je planirano.
Godinu dana nakon pokretanja svoje strategije ACCELERATE, Volkswagen je na pravom putu s elektrifikacijom svoje flote. Osim cilja da bude pružilac mobilnosti vođen softverom bez emisija, njemački proizvođač automobila isporučio je 500.000 vozila iz svoje ID. serije. Sve je krenulo u oktobru 2020. s modelom ID. 3.
Broj od pola miliona nije samo mjera napretka u smislu prodaje. Za Volkswagen je to jasan znak da tržište cijeni njihov proizvod. Za automobilsku industriju to je zeleno svjetlo i znak da je tržište spremno za drugo, treće i četvrto mišljenje o markama električnih vozila.
“Činimo sve što je u našoj moći da isporučimo otprilike 135.000 ID.-ova po narudžbi našim kupcima što je brže moguće. Međutim, zbog stalno napetih situacija u vezi s opskrbom dijelovima, konstantno moramo prilagođavati proizvodnju,” rekla je za Volkswagen Imelda Labbé, članica uprave za prodaju, marketing i postprodaju u Volkswagenu.
Evropska komisija predstavila je 12. novembra svoj prijedlog o Euro 7 standardu za smanjenje CO2 za nova vozila u EU. Prema tom dokumentu, od 2035. bit će zabranjena prodaja novih automobila koji emitiraju CO2.
VW planira proizvoditi samo električna vozila u Evropi od 2033. Prema njemačkom proizvođaču automobila, električni automobili će činiti najmanje 70% prodaje VW jedinica na Starom kontinentu do 2030.
Proizvođač automobila sa sjedištem u Wolfsburgu ujedno cilja na udio električnih vozila od minimalno 50% u istom razdoblju na tržištima SAD-a i Kine. Labbé je dodala da će Volkswagen imati najširu gamu električnih vozila u automobilskoj industriji. VW planira lansirati deset novih električnih automobila u sljedeće četiri godine.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.